Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor gamen/studeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk is mijn laptop bedoeld om te studeren. Maar ik wil ook de mogelijkheid hebben om ermee te kunnen gamen. Ik heb een vaste PC maar dan ben ik niet meer verbonden aan de vastheid en kan ik ook lekker in de onderweg spelen :+

Ik speel zelf voornamelijk de laatste AAA games. Op het moment veel destiny 2 en overwatch. Maar soms ook wat oudere games ertussen.

Wat is je budget?
1200 euro max.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In principe wordt deze laptop alleen onderweg gebruikt, thuis gebruik ik mijn vaste PC.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren, alhoewel ik wel de mogelijkheid op prijs stel wanneer ik zelf makkelijk de laptop kan openschroeven en upgrades van RAM en opslag kan uitvoeren.

Zelf zat ik al te kijken naar de Aspire 7 serie. Het enige waar ik mee zit of ik voor de 1050 2GB moet gaan of de 1050 met 4GB of toch de 1050Ti. De bedoeling is dat de laptop enigszins toekomstbestendig is. Ik kan niet elk jaar een laptop van 1200 euro aanschaffen.

Eigenlijk wil ik er wel mee klaar zijn voor de komende 2-3 jaar en misschien voor mijn hele studie.

Hoor graag jullie advies!

Alle reacties

Verwijderd

Zomaar een paar opties:
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Predator Helios 300 PH315-51-5400€ 999,-€ 999,-
1Acer Predator Helios 300 PH317-52-571B€ 1.049,-€ 1.049,-
1HP Omen 15-dc0003nd€ 1.193,06€ 1.193,06
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.241,06

Er is ook een azerty model leopard pro voor 1994 euro... maar azerty is niet bepaald chill (tenzij het heel toevallig je voorkeur heeft... je weet maar nooit.)

• ZelianGuy
Bedankt voor je suggestie.

Ik was het nog vergeten te zeggen, maar ik wil graag een zakelijke uitstraling van mijn laptop. Niet de hele wereld hoeft te weten dat ik graag game.

• xera
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11 14:18
https://www.dell.com/nl-n...bbe3e9&ref=cartconfigedit

Ik kijk zelf naar deze dell g5 van 1178 euro. Iets minder een doorn in het oog (hij is er ook in het zwart ipv rood) en betere specs dan hierboven met een hexcore en 1060 6 gb. Bovendien gaat er nog studentenkorting van 12% af, daarmee kom je op ongeveer 1040 euro.

edit: ik denk dat ik zelf nog 2-3 maanden wacht; er wordt gespeculeerd dat de nieuwe reeks nvidia (Turing) kaarten in september uit komt. Vind het een beetje zonde een kaart te kopen die al ruim 2 jaar oud is voor de volle mep.

[ Voor 13% gewijzigd door xera op 09-07-2018 09:25 ]

• ZelianGuy
Bedankt voor de suggestie. Ben zeker aan het kijken.

Helaas heb ik vanaf september mijn laptop nodig dus wachten is helaas geen optie. Misschien als er heel snel aankondigingen komen van nieuwe laptops binnen mijn retour periode.

• PcMenneke
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 04-10-2023
:) september is nog een tijdje wacht nu ook met laptop kga ook mbo, dus ik zit lekkermte wachten op ryzen laptops als dat niks word dan ga ik voor een hexa core i7 met EEN videokaart. veel succes

Lé Sígnátúré

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Zelf gebruik ik de Lenovo y520. Ligt een 1050 in, had hem eerst met 8gb RAM (was voldoende) maar kon goedkoop een 8gb ram stickje bij prikken en dat merk je wel. Werkt een stuk fijner.
Verder zit er een SSD in, weet zo niet hoe groot maar groot genoeg om eventueel een windows server op te runnen. De HDD zit 1TB op, dus genoeg voor games en school bestanden.
De uitstraling is misschien wel wat game achtig.
Pagina: 1