Hallo,
Ik heb laastste tijd wel eens last van dat ik een game speel en het gevoel heb dat mijn computer sommige momenten de game niet helemaal kan handelen als er te veel te gelijkertijd gebeurd waardoor de game blijft hangen. Kan alles erom heen nog wel ik kan naar mijn 2e beeldscherm enzo maar moet het spel eerst afsluiten en opnieuw inloggen voor hij het doet. En soms gebeurd er tijden niks verkeerd.
Ik weet niet of het aan de game ligt of niet.
Heb alles geprobeerd wat ik kon vinden.
Zelf heb ik toch het gevoel dat het mijn videokaart kan zijn ivm ik laatst alle onderdelen heb vernieuwd.
Ik heb nu:
Prime z270 moederbord.
Intel core i7-7700K
16 GB Ram cosair als ik het goed heb.
NVIDIA Geforce GTX 960
Samsung Evo 850 500GB
En een HDD van 1 TB
En een externe transcend HDD 1TB
Kan iemand mij helpen om dit anders beter te optimaliseren of een oplossing te bedenken?
Met vriendelijke groet,
Darky4life
Ik heb laastste tijd wel eens last van dat ik een game speel en het gevoel heb dat mijn computer sommige momenten de game niet helemaal kan handelen als er te veel te gelijkertijd gebeurd waardoor de game blijft hangen. Kan alles erom heen nog wel ik kan naar mijn 2e beeldscherm enzo maar moet het spel eerst afsluiten en opnieuw inloggen voor hij het doet. En soms gebeurd er tijden niks verkeerd.
Ik weet niet of het aan de game ligt of niet.
Heb alles geprobeerd wat ik kon vinden.
Zelf heb ik toch het gevoel dat het mijn videokaart kan zijn ivm ik laatst alle onderdelen heb vernieuwd.
Ik heb nu:
Prime z270 moederbord.
Intel core i7-7700K
16 GB Ram cosair als ik het goed heb.
NVIDIA Geforce GTX 960
Samsung Evo 850 500GB
En een HDD van 1 TB
En een externe transcend HDD 1TB
Kan iemand mij helpen om dit anders beter te optimaliseren of een oplossing te bedenken?
Met vriendelijke groet,
Darky4life