Excel past kolom breedte niet aan, althans niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH0.1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
Goede morgen,

Ik heb een nieuwe laptop (dell 7280) vorige week vers geïnstalleerd met windows 10 en office 365 click2run. Als ik nu de volgende simpele actie uitvoer krijg ik onderstaand resultaat.

- Vul tekst in een cel *bv D2*
- Sleep de D kolom breeder zodat de tekst in D2 helemaal past

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/6paxc1.jpg

Resultaat:
- Aan de kolom header *D* is te zien dat de kolom breder is
- De lijnen van de cellen blijven echter nog staan zoals ze waren
- Als ik D3 selecteer dan kun je zien dat de de groen omlijnde de juiste breedte heeft
- Als ik van applicatie wissel, bv even naar fullscreen chrome en terug blijft het beeld zo als het is
- Alleen als ik in excel uit dit beeld ga (page down en terug page up) krijg ik de juiste kolom breedte te zien

Ik heb de optie 'disable graphics acceleration' al uitgezet en weer aangezet, dit had geef effect in welke setting hij ook staat.

Wie heeft er een idee wat dit probleem kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18

Reptile209

- gers -

Ik zou gokken dat het iets met je video driver is. Heb je de juiste/actuele drivers voor moederbord en chipset draaien?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH0.1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
Reptile209 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:10:
Ik zou gokken dat het iets met je video driver is. Heb je de juiste/actuele drivers voor moederbord en chipset draaien?
spijker op zijn kop, driver versie datum was van 27-10-2017, windows handmatig online naar een update laten zoeken (ivm met corporate wsus server neemt hij deze niet mee). 28-2-2018 was beschikbaar, deze staat geinstalleerd en het probleem is verdwenen.

Thanks!