Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Mijn vraag
Ik ga in Augustes bij mijn nieuwe baas werken en ze maken daar gebruik van bring your own device. Nu heb ik een ipad 2018 en gebruik deze ook in mijn eigen tijd. Ik wil niet altijd bereikbaar zijn dus zoek eigenlijk een mail client met een timer die ik bijvoorbeeld van 8:00 tot 18:00 aan kan zetten. Heeft iemand weet van het bestaan van zo’n app.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ios 11 op een ipad 2018

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf heb ik natuurlijk op google gezocht en gebruik gemaakt van Outlook mail, ios mail en mailtime.

Het mag de simpelste mail client zijn die er is.

Alvast dankjewel voor het meedenken.

Beste antwoord (via miikit op 07-07-2018 15:28)

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik zou hem voor nu handmatig uitzetten. Straks in iOS 12 kan je het Wellicht automatisch doen met de shortcuts app.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:25
Apple mail privé en outlook zakelijk? Werkt voor mij perfect.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
DiedX schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:24:
Apple mail privé en outlook zakelijk? Werkt voor mij perfect.
Dat heb ik nu ook, maar er zit geen timer op, ofwel ik word de hele avond lastig gevallen door mijn werk en kan het niet laten te reageren waardoor ik ook heel de avond aan het werken ben. Als er nu bijvoorbeeld een timer op outlook zou staan, dan zou ik deze uitzetten om 6 uur en dan weet ik ook niet dat er iets binnen komt.

[ Voor 5% gewijzigd door miikit op 07-07-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chup5528
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:40
Waarom zet je niet de notificaties van de app met je zakelijke mail helemaal uit? Handmatig checken als je er zin in hebt, en geen 'verleiding' als je vrij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:18

Kek

3flix

Deze functie zal niet in een mailprogramma zitten,a angezien de notificaties op IOS centraal geregeld worden en niet per applicatie apart zal er geen app zijn die de notificaties zelf aan/uit zet helaas..

Je kan het account van je werk gewoon uit zetten als je virj bent (zo doe ik dat) maar dat is natuurlijk wel een handmatige actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
miikit schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:09:
[...]

Dat heb ik nu ook, maar er zit geen timer op, ofwel ik word de hele avond lastig gevallen door mijn werk en kan het niet laten te reageren waardoor ik ook heel de avond aan het werken ben. Als er nu bijvoorbeeld een timer op outlook zou staan, dan zou ik deze uitzetten om 6 uur en dan weet ik ook niet dat er iets binnen komt.
Maar als je outlook afsluit, dan geeft hij geen notificaties meer. Sluit je 'm wel volledig af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het BYOD is neem ik aan dat de baas ook gewoon betaalt voor dat device? Ergo: koop een nieuwe en declareer dat ding?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
The Eagle schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:10:
Als het BYOD is neem ik aan dat de baas ook gewoon betaalt voor dat device? Ergo: koop een nieuwe en declareer dat ding?
Ik werk in het onderwijs en we hebben nog windows xp computers. Mijn ipad is dus zelf betaald, maar ik mag deze gewoon betalen. Ze lopen gewoon een beetje achter met technologie.

Als ik Outlook helemaal afsluit krijg ik geen meldingen meer? Is dit echt zo want whatsapp geeft bijvoorbeeld wel meldingen als deze volledig is afgesloten? Zover nu de enige oplossing is de account aan en uit zetten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik zou hem voor nu handmatig uitzetten. Straks in iOS 12 kan je het Wellicht automatisch doen met de shortcuts app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
miikit schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:21:
[...]

Ik werk in het onderwijs en we hebben nog windows xp computers. Mijn ipad is dus zelf betaald, maar ik mag deze gewoon betalen. Ze lopen gewoon een beetje achter met technologie.

Als ik Outlook helemaal afsluit krijg ik geen meldingen meer? Is dit echt zo want whatsapp geeft bijvoorbeeld wel meldingen als deze volledig is afgesloten? Zover nu de enige oplossing is de account aan en uit zetten.
Gewoon outlook volledig afsluiten. Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
DiedX schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:27:
[...]

Gewoon outlook volledig afsluiten. Probleem opgelost.
Ga ik ook doen en hopen dat er bij ios 12 iets oplost. Dank voor het meedenken allemaal!
Pagina: 1