Samengevoegde DM notificatie gaat naar laatste bericht

Pagina: 1
Acties:

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Sinds plan: Dm-notificaties samenvoegen en fullscreen filteren - Development-iterat... worden notificaties van DMs in dezelfde discussie samengevoegd zodat er "Je hebt $aantal ongelezen berichten in deze discussie". Heel mooi, maar er gebeurt iets onverwachts als je erop klikt.

Ik had net 2 nieuwe berichten in een DM discussie. Dus, klik ik op de notificatie en onder het bericht dat ik zie staat niet het volgende bericht. vervolgens scroll ik omhoog en zie het andere bericht daar staan. Als je meerdere DMs krijgt in een enkele discussie is het dus zeer verwarrend en voor sommige extreem vervelend om niet naar het eerste bericht dat erbij is gekomen te gaan.

Omdat bij een enkel nieuw bericht nog geen samenvoeging plaatsvindt, zou het dus prima mogelijk moeten zijn om die link te behouden ipv telkens te vervangen voor die van de opvolgende berichten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het was mij zelf ook al opgevallen, dus lokaal heb ik al aangepast dat de link naar het eerste ongelezen bericht gaat. Even wachten op de volgende release dus :)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Was dit niet naar voren gekomen tijdens het testen? Lijkt mij toch makkelijk te controleren voordat het in productie gaat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:40:
Was dit niet naar voren gekomen tijdens het testen? Lijkt mij toch makkelijk te controleren voordat het in productie gaat.
Sommige dingen vallen pas op bij echt gebruik ;)

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen opgelost