Laatst heb ik mijn oude Marantz model 1060 versterker teruggevonden. Werkt nog perfect - behalve als ik hem op de onboard geluidskaart van mijn PC (MSI B150M Mortar) aansluit. Dan hoor ik een soort piepende ruis, wat ik vermoed van mijn processor afkomstig is. Ik hoor namelijk variatie als ik de muis beweeg, scroll, en het wordt extreem als ik zware toepassingen draai.
Nu zit ik te kijken naar een PCI geluidskaart, zoiets als deze: pricewatch: Asus Xonar DGX
Zou dat werken of moet ik eerder kijken naar mijn stopcontacten? Beiden staan namelijk ook aangesloten op dezelfde (geaarde) stekkerdoos. Heb echt geen verdere eisen, ik wil alleen van die ruis af.
Nu zit ik te kijken naar een PCI geluidskaart, zoiets als deze: pricewatch: Asus Xonar DGX
Zou dat werken of moet ik eerder kijken naar mijn stopcontacten? Beiden staan namelijk ook aangesloten op dezelfde (geaarde) stekkerdoos. Heb echt geen verdere eisen, ik wil alleen van die ruis af.
R7 5800x | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W