Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deemsen
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-12-2023
Hallo, mijn vraag is wat de beste headset is voor rond of onder de 50 euro, ik zoek namelijk een headset met een goede mic waarmee ik erg goed verstaanbaar ben, nu nog voor alleen discord maar wie weet later ook eens voor streamen etc. Ook heeft hij het liefst surround sound omdat ik vooral shooters speel, zoals csgo of fortnite.

Dit zijn al 2 headsets die ik had gevonden, maar weet niet of deze aan mijn "eisen" voldoen.

https://www.bol.com/nl/p/...ows-ps4/9200000014008419/
https://www.bol.com/nl/p/...dset-pc/9200000014685028/

Alvast bedankt voor al uw reacties!

Beste antwoord (via Deemsen op 12-07-2018 14:29)

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Hoi, hoop dat ik niet te laat ben en dat je je keuze nog niet gemaakt hebt.

Ik zou die Trust GXT 340 al sowieso niet doen. Zelf geen hele goede ervaring met Trust gehad.

Ik denk dat als je surround sound zoekt op een headset rond de 50 euro, is die Logitech G430 een hele goede keuze denk ik.
Er is ook een uitgebreide review van deze headset op tweakers.net. Zie hier: productreview: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset review door Anonymoussaurus

De Astro A10 is 60 euro en heeft 1 van de beste microfoons die ik ooit op een 60 euro gaming headset heb gehoord. Hij heeft dan welniet surround sound, maar vaak kan je met stereo ook al prima de positie van je tegenstanders bepalen.

Toch nog een tip: probeer je budget te verhogen t/m 100 euro: dan zijn er zoveel meer opties voor je, bijv. de Turtle Beach Stealth 600 en HyperX Cloud 2.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kon helpen. Als je nog een vraag hebt, stuur me maar een bericht. Ik probeer altijd zo snel mogelijk te antwoorden

Audiofiel

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Hoi, hoop dat ik niet te laat ben en dat je je keuze nog niet gemaakt hebt.

Ik zou die Trust GXT 340 al sowieso niet doen. Zelf geen hele goede ervaring met Trust gehad.

Ik denk dat als je surround sound zoekt op een headset rond de 50 euro, is die Logitech G430 een hele goede keuze denk ik.
Er is ook een uitgebreide review van deze headset op tweakers.net. Zie hier: productreview: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset review door Anonymoussaurus

De Astro A10 is 60 euro en heeft 1 van de beste microfoons die ik ooit op een 60 euro gaming headset heb gehoord. Hij heeft dan welniet surround sound, maar vaak kan je met stereo ook al prima de positie van je tegenstanders bepalen.

Toch nog een tip: probeer je budget te verhogen t/m 100 euro: dan zijn er zoveel meer opties voor je, bijv. de Turtle Beach Stealth 600 en HyperX Cloud 2.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kon helpen. Als je nog een vraag hebt, stuur me maar een bericht. Ik probeer altijd zo snel mogelijk te antwoorden

Audiofiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

Mijn advies zou ook zijn om iets door te sparen voor de HyperX Cloud 2, het verschil is namelijk heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deemsen
Bedankt allemaal voor de suggesties, en nee Dennisbos512 het was nog niet te laat. Over de Astro A10 gesproken, deze gaat helaas niet werken want op mijn pc werken mijn 3,5 mm jacks niet. Geen idee waarom. Allen de usb poorten werken, bij de jacks wordt de microfoon maar heel erg zacht opgepikt, heb al erg veel geprobeerd om dit te fixen maar tevergeefs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deemsen
pricewatch: MSI DS502
Ik heb uiteindelijk deze gevonden, paar reviews van gezien en blijkbaar is het een geweldig ding, alleen hij is rebranded, dus als iemand een goedkopere versie hiervan weet die dan wel hetzelfde is natuurlijk laat het dan graag weten :D
Pagina: 1