Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

applicatie ontwikkelaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
hai tweakers,

ik ga binnenkort beginnen aan mijn studie applicatie ontwikkelaar op het roc horizon college.

ik zal hiervoor een laptop nodig hebben maar ik kan nergens op de website de minimum eisen vinden!
dus vroeg ik me af of iemand hier weet wat die zijn?

of als je een laptop weet die gekwalificeert is hiervoor, ik wil er ook op kunnen gamen en ik wil graag een rgb keyboard.

mijm budget is 1500 euro.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik kan nu heel makkelijk zeggen dat ik 3 mail-adressen, 3 telefoonnummers, Facebook, Twitter en YouTube van het Horizon voor je heb, maar daar kan je waarschijnlijk vrij weinig mee in het weekend?

Ken je al mensen die de opleiding doen? Heb je meer info over de vakken die gegeven gaan worden? Welke laptops had je zelf mogelijk al op het oog?

Gelukkig is het bijna zomervakantie dus nog maanden te tijd om een mooie laptop uit te zoeken. Vind het persoonlijk wel net iets te makkelijk om je vraag te dumpen en niet eens even een linkje/omschrijving van de opleiding te geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:22:
Ik kan nu heel makkelijk zeggen dat ik 3 mail-adressen, 3 telefoonnummers, Facebook, Twitter en YouTube van het Horizon voor je heb, maar daar kan je waarschijnlijk vrij weinig mee in het weekend?

Ken je al mensen die de opleiding doen? Heb je meer info over de vakken die gegeven gaan worden? Welke laptops had je zelf mogelijk al op het oog?

Gelukkig is het bijna zomervakantie dus nog maanden te tijd om een mooie laptop uit te zoeken. Vind het persoonlijk wel net iets te makkelijk om je vraag te dumpen en niet eens even een linkje/omschrijving van de opleiding te geven.
ja ik krijg inderdaad geen antwoord in het weekend.

dit is mijn opleiding https://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=4053

en ik vindt dat een forum de perfecte plek is om een vraag te "dumpen"