Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jaren gebruik gemaakt van W10 met PDF XChange viewer, maar gebruik nog vrijwel alleen nog Ubuntu en mis hier nog een gelijkwaardig alternatief voor PDF XChange viewer en kan met behulp van de zoekmachines nog niet echt een goed alternatief vinden.

Wat ik belangrijk vind is de mogelijkheid dan een stukje tekst of annotatie op het bestand te plaatsen.

Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Ik gebruik wel eens inkscape om iets in een PDF te "hacken". Maar ik vermoed dat dat niet is wat je voor ogen hebt. PDF is nou eenmaal niet bedoeld om te editen.

Ik geloof dat foxit wel wat edit functies heeft. Al jaren niet meer gebruikt maar misschien een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als ik iets moet invullen in een PDF, pak ik wel eens GIMP. Die heeft een PDF importer en de pagina's komen in layers zichtbaar. Je kan vervolgens, na het bewerken, het resultaat weer exporteren als PDF.

Niet zo gebruikersvriendelijk en eenvoudig, maar doet z'n werk. Er zijn ook andere tools, als je maar even zoekt. Dat lijk je niet gedaan te hebben. Net als een poging wagen om wat Windows tools door Wine te halen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Bedankt. Soms is het zo simpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soms is het nog makkelijker.

LibreOffice Draw werkt echt briljant voor het bewerken van een PDF.