Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn Huawei P9 gereset vanmorgen en na opnieuw instellen sommige dingen kwam ik er achter dat mijn Hotmail niet alle mails binnen haalt. Bij instellingen staat wel dat alles binnen zou moeten komen.

Wie kan mij helpen?? Wat kan ik hier aan doen?

Je zal toch wat duidelijker moeten zijn. Hiervoor verwachten we dus wel eigen inzet. Welke apps gebruik je precies? Welke instellingen heb je al geprobeerd? Heb je al gezocht of dit probleem vaker voor komt? Maak screenshots van je instellingen. Wat voor mogelijke oplossingen heb je zelf al gevonden en uitgeprobeerd en wat waren de resultaten? Etc.

[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 07-07-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gok, probeer eena een andere mail-client ter test?

Welke instellingen heb je het over trouwens? Want Android heeft zowel globale instellingen als app-instellingen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen ander mail account..ja Gmail, maar dat gaat gewoon goed. Instellingen bedoel ik de gene dat je kan instellen hoeveel er gesynchroniseerd wordt etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik bedoel dus een andere mail app... Niet een ander mail-account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oohh excuses..... Ga ik dat proberen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Precies het zelfde verhaal.... Heel apart hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je al gekeken of de mails wel via de webmail te zien zijn?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

En online heb je wel alles ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt dan komt wel gewoon alles.... Ik kan nu dus geen oude mails terug vinden via een app. Staan er maar iets van 20 a 25 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

In outlook app gebeurt dat vaker. Paar keer verversen en het komt wel binnen. Heeft even tijd nodig lijkt het en WiFi

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hackus schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:13:
In outlook app gebeurt dat vaker. Paar keer verversen en het komt wel binnen. Heeft even tijd nodig lijkt het en WiFi
Gebruikt @Verwijderd de Outlook app dan? Vooralsnog vond ik de gegeven info redelijk summier. Heb ook geen idee of Huawei een "eigen" of net iets andere app als default heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De standaard email app van Android gebruik ik normaal, nu heb ik de app Outlook en anderen geprobeerd en is het zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
En wordt alles op een andere device wel binnengehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik heb dit ook gehad. Soms zelfs een notificatie gehad over een nieuwe mail maar deze was niet zichtbaar in de Outlook app. Uurtje later was alles binnen.

Met m'n nieuwe telefoon (Sony Xperia Xz2 compact) kreeg ik ook geen mail binnen. 2 dagen later was alles up to date. Misschien even een paar dagen aankijken?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Pagina: 1