Ik hoorde van iemand dat je bij dit mobo, het beste een heatsinkje op de clockgenerator kan maken. Je kon verder/stabiel overclocken. Nu heb ik me mobo boekje uit lopen pluizen, maar waar zit die clock generator?
=]
=]
Verwijderd
Misschien was een topictitel als: "[sa6r] waar zit de clockgenerator?" duidelijker geweest.Op woensdag 18 juli 2001 19:53 schreef iFc-Freaky het volgende:
Fredkroket, ik zet de naam van mijn mobo in de topic. Zodat alleen mensen die daar wat van af weten kunnen replyen.
Ik moet dus weten waar de clockgenerator op mijn mobo zit. Daar moet dus een heatsink op.
Ik kan hem echt niet vinden ;/
Verwijderd
echt op de hoogte ben je dan nietOp woensdag 18 juli 2001 20:00 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Misschien was een topictitel als: "[sa6r] waar zit de clockgenerator?" duidelijker geweest.
Ik herkende dit losse typenummer namelijk ook niet als een mobo, en heb dus maar eens geklikt uit nieuwsgierigheid... Welk merk is het trouwes
En verder: ik kan je wel een beetje in de goede richting helpen. De clockgenerator zit zowiezo dicht in de buurt van de processor. Meer weet ik ook niet
Verwijderd
qua mobo's niet nee... Als ik ook een nieuw systeempje zou kopen (voorlopig nog niet), zou ik ook echt een topic moeten openen voor het moederbord want ik zie door de bomen het bos niet meerOp woensdag 18 juli 2001 22:17 schreef neographikal het volgende:
[..]
echt op de hoogte ben je dan niet
als je het niet weet zeg dan niks ffs.Op woensdag 18 juli 2001 22:23 schreef PsyFlux het volgende:
qua mobo's niet nee... Als ik ook een nieuw systeempje zou kopen (voorlopig nog niet), zou ik ook echt een topic moeten openen voor het moederbord want ik zie door de bomen het bos niet meer
Verwijderd