Toon posts:

sa6r

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde van iemand dat je bij dit mobo, het beste een heatsinkje op de clockgenerator kan maken. Je kon verder/stabiel overclocken. Nu heb ik me mobo boekje uit lopen pluizen, maar waar zit die clock generator?

=]

Verwijderd

euh...jah

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
zet je bril eens op kev ;)

heje ook al gezocht bij deze gasten?

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weer een fijne topic titel, FAQ!!

Verwijderd

Topicstarter
Fredkroket, ik zet de naam van mijn mobo in de topic. Zodat alleen mensen die daar wat van af weten kunnen replyen.

Ik moet dus weten waar de clockgenerator op mijn mobo zit. Daar moet dus een heatsink op.

Ik kan hem echt niet vinden ;/

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 19:53 schreef iFc-Freaky het volgende:
Fredkroket, ik zet de naam van mijn mobo in de topic. Zodat alleen mensen die daar wat van af weten kunnen replyen.

Ik moet dus weten waar de clockgenerator op mijn mobo zit. Daar moet dus een heatsink op.

Ik kan hem echt niet vinden ;/
Misschien was een topictitel als: "[sa6r] waar zit de clockgenerator?" duidelijker geweest.
Ik herkende dit losse typenummer namelijk ook niet als een mobo, en heb dus maar eens geklikt uit nieuwsgierigheid... Welk merk is het trouwes :?

En verder: ik kan je wel een beetje in de goede richting helpen. De clockgenerator zit zowiezo dicht in de buurt van de processor. Meer weet ik ook niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Abit SA6r

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 20:00 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Misschien was een topictitel als: "[sa6r] waar zit de clockgenerator?" duidelijker geweest.
Ik herkende dit losse typenummer namelijk ook niet als een mobo, en heb dus maar eens geklikt uit nieuwsgierigheid... Welk merk is het trouwes :?

En verder: ik kan je wel een beetje in de goede richting helpen. De clockgenerator zit zowiezo dicht in de buurt van de processor. Meer weet ik ook niet :)
echt op de hoogte ben je dan niet :+

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem al tnx.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:17 schreef neographikal het volgende:

[..]

echt op de hoogte ben je dan niet :+
qua mobo's niet nee... Als ik ook een nieuw systeempje zou kopen (voorlopig nog niet), zou ik ook echt een topic moeten openen voor het moederbord want ik zie door de bomen het bos niet meer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 22:23 schreef PsyFlux het volgende:

qua mobo's niet nee... Als ik ook een nieuw systeempje zou kopen (voorlopig nog niet), zou ik ook echt een topic moeten openen voor het moederbord want ik zie door de bomen het bos niet meer :)
als je het niet weet zeg dan niks ffs.

Verwijderd

Ik weet wel dat het een vage topictitel is, en ik had een suggestie voor een duidelijkere.
En ik heb zelf ook wel eens lopen zoeken naar de clockgenerator omdat ik het merk moest weten zodat ik een programma kon gebruiken waarmee ik softwarematig de FSB kon opschroefen...
Pagina: 1