The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
staat winamp nog op DIRECT SOUND?Op dinsdag 17 juli 2001 19:39 schreef martin.h het volgende:
Ik heb een onboardsound...Maar hoe kan het dan dat het eerst wel werkte en nu niet?
En waar kan ik die optie in winamp vinden?Op dinsdag 17 juli 2001 19:49 schreef DR het volgende:
[..]
staat winamp nog op DIRECT SOUND?
Ooooooooow! Vandaar dat ik het ook onder Win98SE heb.Op dinsdag 17 juli 2001 19:49 schreef razor-x het volgende:
Je gebruikt dus geen win2k
Alleen win2k kan 'multi' sound aan
Control POp dinsdag 17 juli 2001 19:50 schreef martin.h het volgende:
[..]
En waar kan ik die optie in winamp vinden?
Plugins > Output
Mooie term hoor, 'multi-sound' , maar je loopt wel lekker uit je nek te blaaten he ?Op dinsdag 17 juli 2001 19:49 schreef razor-x het volgende:
Je gebruikt dus geen win2k
Alleen win2k kan 'multi' sound aan
Multichannel playback hangt af van of de geluidskaart het ondersteunt (kan al vanaf SB16 ISA dus is denk ik geen probleem), en dat je een juiste driver installeerd (32 bit, meestal WDM drivers).
Check gewoon ff voor een nieuwe driver.
Of koop iets fatsoenlijks ipv een on-board (

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
bij mij was het wel zo dat ik alleen in w2k 2 geluidjes te gelijk kon afspelen
En sorry hoor voor de term multisound
Ik vond het eigenlijk wel grappig
tralalalalalalalalalalalala
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Gelukkig maar ik schrok alOp dinsdag 17 juli 2001 20:14 schreef violator_ het volgende:
Boos ? Wie zegt dat ik boos ben?
Ik vond het eigenlijk wel grappig
tralalalalalalalalalalalala
ik werd niet boos hoorOp dinsdag 17 juli 2001 20:13 schreef razor-x het volgende:
Wow dam niet gelijk boos worden ,
[edit]
;euke homepage
Verwijderd
Mijn olifant drinkt alleen melkOp dinsdag 17 juli 2001 19:49 schreef razor-x het volgende:
Je gebruikt dus geen win2k Alleen win2k kan 'multi' sound aan
Die van mij alleen koffieOp dinsdag 17 juli 2001 20:20 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Mijn olifant drinkt alleen melk
Nice homepage he
Die van mij alleen koffie met melkOp dinsdag 17 juli 2001 20:23 schreef razor-x het volgende:
[..]
Die van mij alleen koffie
Nice homepage he
maar zouden we niet eens were ontopic gaan
Verwijderd
Wie had er hier die domme opmerking van "multi" sound gegeven LOL.Op dinsdag 17 juli 2001 20:23 schreef razor-x het volgende:
[..]
Nice homepage he
Ik denk dat je die homepage vaak gebruikt voor jezelf want zelfkennis is namelijk een grote deugd
En over het Topic... koop een nieuwe geluidskaart onboard is echt dom en ik heb hetzelfde probleem met mn Soundblaster 64
En nee het komt niet door win 98SE Razor
Hmm ik moet mijn olifant toch eens naar een arts sturen. Die drinkt nu al 3 weken non-stop krentebrij met vodka gemixt (waar ie het vandaan haalt?)Op dinsdag 17 juli 2001 20:23 schreef razor-x het volgende:
[..]
Nice homepage he
Ik heb geen geluid hiero (zit op mn werk) dus die homepage van je ? geen idee waar t over gaat ..
ke krijgt een wave met de tekst die er staatOp dinsdag 17 juli 2001 20:30 schreef violator_ het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hiero (zit op mn werk) dus die homepage van je ? geen idee waar t over gaat ..
mhm ik weet het nog nietOp dinsdag 17 juli 2001 20:30 schreef 4ThloN1000 het volgende:
En nee het komt niet door win 98SE Razor
[veilige modus]
Maar even serieus , het was mischien wel dom , maar ergens nog niet , voor win2k had ik andere driver nodig en die suport blijkbaar wel multisound (
en mijn oudere win9x niet blijkbaar ,
drivers updaten dus
[/veilige modus]
directsound aan, hebbie dat al geprobeerd?Op dinsdag 17 juli 2001 22:06 schreef martin.h het volgende:
Derectsound nu weer aanzetten en dan weer uit? wat is het nou?
They made me do it.
<edit> ach ja win2k en winXP natuurlijk ook</edit>
yupOp dinsdag 17 juli 2001 19:38 schreef DR het volgende:
[..]
geluidskaart lijkt me he