Hoi allemaal,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een probleem.
Ik heb een sony vaio laptop met hybride harde schijf.
Omdat deze traag werd wilde ik deze vervangen door een ssd schijf van 500gb en gelijk een fresh instal doen vanaf usb.
Nu het probleem. Ik krijg de bootable usb niet werkend. Ik heb van alles geprobeerd. Ook setting van uefi naar legacy gezet maar dat maakte het erger omdat ik de raid settings daar "moest" resetten.
Nu kan ik de oude schijf ook niet meer werkend krijgen. Dat is op zich niet erg maar de vraag is nu hoe krijg ik mijn laptop zover om de bootable usb te gebruiken om windows op mn ssd te zetten?
De boot volgorde staat op extern daarna pas intern
Iemand hier ervaring mee en (nog belangrijker) de bevrijdende oplossing.
Alvast bedankt voor de reacties.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een probleem.
Ik heb een sony vaio laptop met hybride harde schijf.
Omdat deze traag werd wilde ik deze vervangen door een ssd schijf van 500gb en gelijk een fresh instal doen vanaf usb.
Nu het probleem. Ik krijg de bootable usb niet werkend. Ik heb van alles geprobeerd. Ook setting van uefi naar legacy gezet maar dat maakte het erger omdat ik de raid settings daar "moest" resetten.
Nu kan ik de oude schijf ook niet meer werkend krijgen. Dat is op zich niet erg maar de vraag is nu hoe krijg ik mijn laptop zover om de bootable usb te gebruiken om windows op mn ssd te zetten?
De boot volgorde staat op extern daarna pas intern
Iemand hier ervaring mee en (nog belangrijker) de bevrijdende oplossing.
Alvast bedankt voor de reacties.