op mijn aopen power suply thingy zit een omzet knopje van 115 en 230 hij stond op 230 en ik heb hem gewoon voor de lol een keer op 115 gezet en toen aangedaan en er gebeurde niks daarna heb ik hem weer terug gezet naar 230 en dat deed het ook niet meer....kan dit gemaakt worden?
Zo'n power supply thingie noemen ze in Nederland (en België en misschien in Zuid-Afrika ook wel) een voeding. Dat knopje regelt het voltage wat er binnenkomt ofzo, en een Nederlands stopcontact is 230V. 150V zal ie dan dus niet leuk vinden.
Ik weet er verder niet veel vanaf, maar ik denk dat je in ieder geval je voeding naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen.
Als er iemand meer over weet graag. Ik weet alleen dat die knopjes bij monitoren een leuk effect hebben
Ik weet er verder niet veel vanaf, maar ik denk dat je in ieder geval je voeding naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen.
Als er iemand meer over weet graag. Ik weet alleen dat die knopjes bij monitoren een leuk effect hebben
Verwijderd
Toen ik dat bij mijn AT voeding deed was er een flits en hij was kapot.
Dus er is weinig hoop
Dus er is weinig hoop
Leg het uit of zeg gewoon niks zeg...Op dinsdag 17 juli 2001 19:39 schreef ZeTt het volgende:
sjiithhee,
Hij stelt toch gewoon een vraag, hij zal echt niet de eerste zijn die z'n PC sloopt door met dat knopje te kloten.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/26Op dinsdag 17 juli 2001 19:42 schreef loppiehu het volgende:
hoe duur kost zo een nieuwe VOEDING van aopen ???
Bij de V van Voeding.
Het valt niet mee, zoeken...
Erg dom wel!
Ik hoop voor je dat 't alleen je voeding is.......
Ik hoop voor je dat 't alleen je voeding is.......
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Die zekering helpt meestal niet bij mensen die met het voltage knopje zitten te spelen.
En verder zijn mensen die met hun voltage knopje zitten te spelen ook niet handig genoeg om de voeding open te maken om de zekering te vervangen.
En verder zijn mensen die met hun voltage knopje zitten te spelen ook niet handig genoeg om de voeding open te maken om de zekering te vervangen.
Verwijderd
nieuwe voeding weet ik niet... weet wel dat een nieuw miditorentje 300 kokosnoten kost... dus zal de voeding iets van 175 / 200 piek kosten
Verwijderd
Hmm lang geleden ook zo iemand gehad die dat bij een laserprinter had gedaan.... Waarschijnlijk heb je ook de gelijkrichter om zeep geholpen... mogelijk nog meer componenten... Maken kan maar is denk ik duurder dan een nieuwe... Misschien heeft conrad ze wel ...
Verwijderd
Mag ik ff lachen 
Je hebt al 300 watt-voedingen van 3 tientjes, voor 80 pietermannen heb je wel een redelijke.
Je hebt al 300 watt-voedingen van 3 tientjes, voor 80 pietermannen heb je wel een redelijke.
Volgens mij zit loppiehu een loopje met ons te nemen....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()