Allereerst voor de volledigheid een antwoord op de standaard vragen:
Ik zoek een?
Set werkgeheugen voor uitbreiden van huidige (totaal) 8 GB
Wat is je budget?
+/- 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Natuurlijk sta ik open voor alternatieven!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Pc voor foto/video bewerking en gaming.
Ik wil de huidige 8GB werkgeheugen in mijn pc graag uitbreiden, omdat dit (in mijn ogen) de grootste bottleneck is.
Nu heb ik geprobeerd via het internet wijzer te worden, maar ik ben nog niet 100% overtuigd.
Op dit moment heb ik 2x 4GB Corsair Vengeance LXP 2400MHz erin zitten, welke ik graag wil uitbreiden.
Het moederbord heeft nog 2 slots over, en mijn voorkeur gaat uit naar een uitbreiding waarbij deze opgevuld worden.
Mijn inziens in het zonde om er nogmaals 4x 4GB Corsair Vengeance LXP 2400MHz in te zetten omdat toekomstige uitbreidingen dan nog steeds vrij snel realiteit worden.
Ik heb een setje gevonden met een gunstigere prijs per GB met exact dezelfde geheugensnelheid, true latency en voltage.
Ben ik dan 'good to go' of zie ik iets over het hoofd waardoor het nog steeds aan te raden is om er Corsair Vengeance LXP 2400MHz (4/8GB) in te zetten?
Het gaat in dit geval om deze afweging:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/479646;438401/
Hoor graag van jullie!
Ik zoek een?
Set werkgeheugen voor uitbreiden van huidige (totaal) 8 GB
Wat is je budget?
+/- 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Natuurlijk sta ik open voor alternatieven!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Pc voor foto/video bewerking en gaming.
Ik wil de huidige 8GB werkgeheugen in mijn pc graag uitbreiden, omdat dit (in mijn ogen) de grootste bottleneck is.
Nu heb ik geprobeerd via het internet wijzer te worden, maar ik ben nog niet 100% overtuigd.
Op dit moment heb ik 2x 4GB Corsair Vengeance LXP 2400MHz erin zitten, welke ik graag wil uitbreiden.
Het moederbord heeft nog 2 slots over, en mijn voorkeur gaat uit naar een uitbreiding waarbij deze opgevuld worden.
Mijn inziens in het zonde om er nogmaals 4x 4GB Corsair Vengeance LXP 2400MHz in te zetten omdat toekomstige uitbreidingen dan nog steeds vrij snel realiteit worden.
Ik heb een setje gevonden met een gunstigere prijs per GB met exact dezelfde geheugensnelheid, true latency en voltage.
Ben ik dan 'good to go' of zie ik iets over het hoofd waardoor het nog steeds aan te raden is om er Corsair Vengeance LXP 2400MHz (4/8GB) in te zetten?
Het gaat in dit geval om deze afweging:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/479646;438401/
Hoor graag van jullie!