• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:05
Zoals de titel al zegt: heeft er iemand ervaringen met de SanDisk CompactFlash Reader/Writer?

Ik ben van plan er eentje te gaan kopen (bij Dixons), u roept maar...

(alvast bedankt)

Verwijderd

Nix mis mee, gewoon diskje erin, installen, usb erin en fietsen maar!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-03 12:27

ralfbosz

xm create bosz -c

Werkt perfect als "Verwisselbare schijf" onder Windows 2000. Geen (extra) drivers voor nodig, gewoon usb-stekker erin, kaartje erin en je hebt een nieuwe schijf.

De software van mijn Ixus herkent het zelfs als ik een kaartje erin stop, net alsof de camera is aangesloten (alleen moet ik wel zelf de software starten).

Na gebruik wel even "het apparaat stoppen" via "Hardware ontkoppelen of uitwerpen"...

rm -r *

Verwijderd

[b]Na gebruik wel even "het apparaat stoppen" via "Hardware ontkoppelen of uitwerpen"...
Ik wacht nog steeds wanneer het eens fout gaat. Ik doe dat met geen enkel apparaat, maar hij is NOG iet over de zeik gegaan. Weet iemand trouwens wat er dan gebeurd?
Sandisk ding is overigens wel perfect vind ik. Ik heb mijn Kodak reader meteen verkocht.

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:05
Thanx allemaal
Ik heb het dingetje gekocht, 99 guldens. (Goedkoper dan volgens de T.net PriceWatch)

Verwijderd

Ik heb hem ook ik heb een wat oudere camera die nog werkt met een seriele uplink en dat is dus reeeeteeeetraaaaaaaaaaaagggggggggggggg

deze sandisk is bloedsnel en ben er erg blij mee :)
Pagina: 1