Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag.

Ik wil graag deze laptop aanschaffen via de site alternate. Ik lees reviews over de site die meestal negatief zijn over dat een product defect is aangekomen of na een tijdje kapot ging. Hebben jullie misschien ooit iets bij alternate besteld? Zijn jullie tevreden met de kwaliteit van de producten? Of raden jullie mij een andere site aan om dit product te bestellen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien Alternate niet zelf produkten fabriceert, kan je dus beter op zoek naar reviews van elk afzonderlijk produkt.

De shopreview zegt genoeg alsmede de topics waarin Alternate genoemd wordt.

Zoals altijd; voor elke negatieve review, zullen er ongetwijfeld evenveel tevreden gebruikers zijn die geen review geplaatst hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik zie niet waarom we het hier nogmaals over Alternate moeten hebben, voor iemand zou de reviewscore bepalend of niet moeten zijn. Als je altijd tevreden bent geweest over Alternate waarom niet? Anders verder kijken voor alternatief of model bij shop met welke hoge score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen: bekijk de shopreviews van Alternate https://tweakers.net/shop...nate-punt-nl/shopreviews/ en van de andere shops die de laptop verkopen zoals je kan zien op pricewatch: Asus ROG Strix GL503VD-FY127T

Het aankoopadvies forum is niet bedoeld om naar ervaringen met winkels te vragen, daarvoor hebben we de shopreviews juist. Dit topic doe ik daarom op slot. Succes met het maken van een keuze!

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.