Ik ben opzoek naar goed werkend, hoge kwaliteit, dik, glossy, A4 fotopapier voor een canon inkjet printer. Maar dan ook volledig leeg op de (matte) achterkant.
Al het (goedkopere) papier wat ik probeer hecht de inkt niet goed op. De inkt geeft af en is gemakkelijk uit te vegen. Zelfs na een hele dag drogen.
Het enige papier wat lijkt te werken is Canon Photo Paper Plus Glossy II, maar het probleem daarmee is de canon logo's op de achterzijde. Ik wil namelijk ook kunnen drukken op de achterkant.
...
Printer: canon pixma ip7250
inkt: originele Canon inkt die meegeleverd was
systeem: zowel Macbook als windows PC zijn verbonden met de printer.
...
Papier wat ik al geprobeerd heb:
-Quantore A4 fotopapier glanzend 250 gram (INKT HECHT NIET)
-Via Chassé photo paper color inkjet glossy (van de Action) (INKT HECHT NIET) deze werkte nog wel in mijn oude priner, Pixma iP4950
-Canon Photo Paper Plus Glossy II (LOGO OP ACHTERKANT)
...
Wie heeft de oplossing en is mijn held?
Al het (goedkopere) papier wat ik probeer hecht de inkt niet goed op. De inkt geeft af en is gemakkelijk uit te vegen. Zelfs na een hele dag drogen.
Het enige papier wat lijkt te werken is Canon Photo Paper Plus Glossy II, maar het probleem daarmee is de canon logo's op de achterzijde. Ik wil namelijk ook kunnen drukken op de achterkant.
...
Printer: canon pixma ip7250
inkt: originele Canon inkt die meegeleverd was
systeem: zowel Macbook als windows PC zijn verbonden met de printer.
...
Papier wat ik al geprobeerd heb:
-Quantore A4 fotopapier glanzend 250 gram (INKT HECHT NIET)
-Via Chassé photo paper color inkjet glossy (van de Action) (INKT HECHT NIET) deze werkte nog wel in mijn oude priner, Pixma iP4950
-Canon Photo Paper Plus Glossy II (LOGO OP ACHTERKANT)
...
Wie heeft de oplossing en is mijn held?