Toon posts:

Ipad 2 presentatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PowerPoint presentatie gemaakt op de desktop die ik wil tonen op mijn Ipad 2.
De PowerPoint app krijg ik niet gedownload, want daarvoor heb ik IOS 10 nodig en
de Ipad 2 kan niet geupdate worden naar IOS 10. De Google presentatie app geeft dezelfde melding.

Dit heb ik al geprobeerd:

- Exporteren en tonen als mp4 (kan, maar is niet interactief)
- Exporteren en tonen als PDF (kan, maar speelt de video niet af)
- Hosten op SlideShare (kan, maar speelt de video niet af)
- SlideShark (werk niet meer)
- Slider/Slides (kun je geen PowerPoint bestand uploaden)

Heeft iemand nog een ander idee hoe ik mijn PowerPoint bestand kan afspelen op de Ipad, interactief en met video? (en het liefste dat de lettertypen behouden blijven?) _/-\o_ Of is dit onmogelijk?

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Ja, nieuwe Ipad kopen. Maar dat ga ik natuurlijk voor alleen een presentatie niet doen.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:56
Je moet de PowerPoint-app even op een apparaat downloaden dat iOS 10 of hoger draait en op dezelfde Apple ID is ingelogd. Als je de app dan gedownload hebt ga je terug naar de App Store op de iPad en ga je naar 'Aankopen'. Hier zal PowerPoint dan tussen staan en als je dan op downloaden klikt krijg je de optie om een oudere versie van PowerPoint te downloaden die wél compatible is met iOS 9.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:09

TommieW

Numa numa.

PowerPoint in Google Slides zetten en dan presenteren via een webbrowser op de iPad?

[ Voor 28% gewijzigd door TommieW op 05-07-2018 16:56 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:08
In onedrive zetten en openen met powerpoint online

Cloud ☁️