Toon posts:

Voodoo2 - Savage 3d

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb v2 voor gaming en savage voor agp,
maar hij naait om de 5 min vast ofzo.
Ook als ik bijv. Quake2 doe naait ie vast.
Onder Words naait ie ook vast.
Wat kan het zijn? ligt niet aan de drivers.

Verwijderd

LOL...

Hebben ze dat probleem nog niet gefixt??? De S3D naait inderdaad vast bij OpenGL-spul...

Ik had dit probleem al sinds de release van de S3D, kon geen enkele nuttige support van Hercules krijgen destijds...

Dr is volgens mij geen oplossing voor, dus zit er niet veel anders op dan de kaart te vervangen door een andere kaart... :(

Verwijderd

_Graver_: Er staat dus dat ie de V2 voor games gebruikt, dus niet de Savage3D!
MasterThug: Geen resource conflicten? Nieuwste drivers in gebruikt? Wat voor mobo? Heb je je spul overgeklokt? (zou best veel invloed kunnen hebben met dit warme weer (ok ik kijk naar buiten en zie dat dit vandaag niet opgaat :())
Enne, check FAQ's enzo bij S3 gebruikerssites... Misscien is daar iets bekend over eventuele compatibiliteitsproblemen met jouw kaartjes. Mensen op de forums daar weten natuurlijk ook meer van die S3 dingen af natuurlijk :)

Verwijderd

Voor de goede orde: wordt de V2 gebruikt voor Quake2 ? Op dat moment doet de S3D erg weinig... Ik zou om te beginnen eerst de S3D onderklokken en/of een nieuwere BIOS gebruiken. Op zich zijn 2D problemen niet zo gebruikelijk voor de S3D (overigens doet mijn S3D het best wel goed in Quake2 & 3, alleen niet zo snel ;) maar daar is mijn Voodoo2 voor :) )