Welke game heeft Nederlandse taal optie en is makkelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-06 18:05
Hoi,

Mijn Chinese vriendin heeft weinig tot geen game ervaring en is bezig de Nederlandse taal leren. Ik ben daarom eigenlijk op zoek naar een leuke game die ook een goede Nederlandse vertaling heeft voor haar. Ik heb van het weekend Heavy Rain gedaan met de Nederlandse spraak instelling en hoewel ze het idee heel leuk vindt en het begin erg grappig vond met het afdrogen van het hoofdpersonage door de controller te schudden bijvoorbeeld is het verhaal helemaal niks voor haar. Zij houdt veel meer van vrolijke dingen en Heavy Rain heeft nogal een deprimerend verhaal. :P

Weet iemand een leuke game die niet al te ingewikkeld is qua besturing waarbij er ook een nederlands ingesproken spraakoptie is? Ik heb al even zitten piekeren maar kon zo gauw niks bedenken. Ik bezit een Nintendo Switch en een PS4.

Mocht iemand een goed idee hebben dan hoor ik het graag! :)

Beste antwoord (via Kaasje123 op 07-07-2018 10:51)

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06 14:56
Kaasje123 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:02:
Hoi,

Mijn Chinese vriendin heeft weinig tot geen game ervaring en is bezig de Nederlandse taal leren. Ik ben daarom eigenlijk op zoek naar een leuke game die ook een goede Nederlandse vertaling heeft voor haar. Ik heb van het weekend Heavy Rain gedaan met de Nederlandse spraak instelling en hoewel ze het idee heel leuk vindt en het begin erg grappig vond met het afdrogen van het hoofdpersonage door de controller te schudden bijvoorbeeld is het verhaal helemaal niks voor haar. Zij houdt veel meer van vrolijke dingen en Heavy Rain heeft nogal een deprimerend verhaal. :P

Weet iemand een leuke game die niet al te ingewikkeld is qua besturing waarbij er ook een nederlands ingesproken spraakoptie is? Ik heb al even zitten piekeren maar kon zo gauw niks bedenken. Ik bezit een Nintendo Switch en een PS4.

Alle Lego games hebben geloof ik Nederlandse taal. Verhaal is doodsimpel, makkelijk te spelen en vaak zelfs nog in Co-op. Zou goed moeten komen..

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06 14:56
Kaasje123 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:02:
Hoi,

Alle Lego games hebben geloof ik Nederlandse taal. Verhaal is doodsimpel, makkelijk te spelen en vaak zelfs nog in Co-op. Zou goed moeten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMakreel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-01 11:42
Beyond Good & Evil,
En inderdaad alle Lego games!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 23:54
LittleBigPlanet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-06 18:05
Goede tips. Dank jullie wel! Nooit gedacht aan Lego games :) Beyond good and evil is net iets te moeilijk maar little big planet is ook een leuk idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 17:41
Vroeger had je Lingo als computerspel. Wellicht nog wel ergens te vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Uncharted?
Marber schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:52:
Vroeger had je Lingo als computerspel. Wellicht nog wel ergens te vinden :)
Op de PS4 en de Switch ja?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
bram1984 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:53:
[...]

Op de PS4 en de Switch ja?
Ik heb hier hardop om moeten grinniken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 18:50
De PS4 heeft toch een browser? : http://www.spelletjesplein.nl/taal/
(inclusief lingo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Tearaway op de PS4? Vond ik een erg leuke game en volgens mij ook verschillende vormen van Coop.
Pagina: 1