Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer het scherm door een derde partij is laten maken, verliest dit dan zijn garantie voor Face ID?

Ik heb al veel gelezen dat Apple soepeler omgaat met schermreparaties door derden...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Apple soepeler op schermrepararies door derden? Dat lijkt me stug :P

Je telefoon is door een ongeautoriseerd persoon opengemaakt en waarschijnlijk zijn er dan ook nog eens niet-originele onderdelen gebruikt. Zeer kleine kans dat je dan nog garantie krijgt als daardoor FaceID kapot is gegaan...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:24:
Wanneer het scherm door een derde partij is laten maken, verliest dit dan zijn garantie voor Face ID?

Ik heb al veel gelezen dat Apple soepeler omgaat met schermreparaties door derden...
Er gaan wel verhalen, maar ik zou het zelf met Apple bespreken. Garantie en reparatie kun je het beste laten uitvoeren via de shop waar je hebt gekocht. (Met een iPhone X zou ik sowieso niet ouwehoeren)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:44

WCA

Schermvervanging bij een 3rd party is meestal niet eens zoveel goedkoper, soms zelfs duurder dan bij apple zelf. Dus ik zou daar niet aan beginnen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 21:31
Op dit moment zijn er geen issues met niet originele schermen en Face ID, de front camera en als ik mij niet vergis enkele sensoren zijn gekoppeld aan FaceID.

De kosten bij Apple zijn 321 euro vs minimaal 200 euro bij een 3rd party. Die extra 122 euro die je spendeert bij Apple zorgt er in ieder geval voor dat je je garantie niet verliest en daarnaast vermijd je problemen in de toekomst met bijvoorbeeld Face ID.

Ik zou het risico in ieder geval niet nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door n0pe op 05-07-2018 14:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:24:

Serieus je overweegt het om het scherm van je X te vervangen voor een imitatie exemplaar 8)7 ?

Graag alleen reageren als je constructieve bijdrage hebt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 11-07-2018 20:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 12:36
Ik heb in de winkel begrepen dat bij een schermvervanging ook je faceid camera wordt vervangen. Als men hetzelfde werkt als bij de homebutton met touchid dan vrees ik dat het niet meer goed gaat werken...

Maar to be sure... neem contact op met Apple.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Ik zou gewoon Apple het zelf laten doen, want stel ze zetten er een slechte in, met maar 3000 puntjes i.p.v. 30000? Dan ben je de sjaak
Pagina: 1