Binnenkort kan ik beginnen als junior tester. Zoveel zin in.
Nu mag ik daar ook mijn hbo ict opleiding afmaken.
Ik heb deeltijd hbo ict & software engineering gedaan maar eind 2e jaar moeten stoppen. Dit kwam omdat ik het overlijden van mijn beide ouders nooit had verwerkt.
Er kwam op dat moment zoveel bij elkaar: o.a. reorganisatie op mijn werk, dat het mij te veel werd.
Nu merkte ik ook wel dat ik met programmeren wel wat moeite had.
Met testen juist helemaal niet. Daar zat ik met een big smile in de klas en bovendien vond de leraar dat ik er in uitblonk.
Zal ook wel met mijn autisme spectrum stoornis te maken hebben. En omdat ik testen super leuk vind.
Ik heb nu ook mijn ISTQB Foundation binnen.
Laatst nog een test laten doen en mijn sterkste punten zijn:
- Plannen en organiseren
- Kwaliteit leveren
- Instructies en procedures opvolgen
- Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten
Ik heb al vanalles gelezen over HBO ICT opleidingen maar zie door de bomen het bos even niet meer.
Mijn vraag is echter aan jullie: welke hbo ICT opleiding adviseren jullie en waar? Dat wordt dan deeltijd of thuisstudie.
Ik woon in Tilburg.
Nu mag ik daar ook mijn hbo ict opleiding afmaken.
Ik heb deeltijd hbo ict & software engineering gedaan maar eind 2e jaar moeten stoppen. Dit kwam omdat ik het overlijden van mijn beide ouders nooit had verwerkt.
Er kwam op dat moment zoveel bij elkaar: o.a. reorganisatie op mijn werk, dat het mij te veel werd.
Nu merkte ik ook wel dat ik met programmeren wel wat moeite had.
Met testen juist helemaal niet. Daar zat ik met een big smile in de klas en bovendien vond de leraar dat ik er in uitblonk.
Zal ook wel met mijn autisme spectrum stoornis te maken hebben. En omdat ik testen super leuk vind.
Ik heb nu ook mijn ISTQB Foundation binnen.
Laatst nog een test laten doen en mijn sterkste punten zijn:
- Plannen en organiseren
- Kwaliteit leveren
- Instructies en procedures opvolgen
- Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten
Ik heb al vanalles gelezen over HBO ICT opleidingen maar zie door de bomen het bos even niet meer.
Mijn vraag is echter aan jullie: welke hbo ICT opleiding adviseren jullie en waar? Dat wordt dan deeltijd of thuisstudie.
Ik woon in Tilburg.