Om te beginnen een lijstje met telefoons die ik heb gehad in chronologische volgorde:
Iphone 4s -> iphone 5s -> iphone SE
Mijn vraag:
Het gaat deels met betrekking ook tot whatsapp.
Ik heb momenteel de iphone SE. Op whatsapp heb ik, zoals velen, heel veel verstuurd en ontvangen. Nu wilde ik graag een bestandje, foto, die ik heb ontvangen via whatsapp op de iphone 5s weer terug ‘recoveren’.
Kort door de bocht, foto ontvangen op whatsapp op iphone 5S. Iphone 5S verkocht. Op iphone SE de foto van whatsapp van de iphone 5S proberen te verkrijgen
Is dit uberhaupt mogelijk?
Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS // whatsapp
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dr.fone, hiermee heb ik wel al veel fotos, die ooit op de iphone SE hebben gestaan, terug. Maar nog niet van vorige telefoons
Groetjes,
Tijl
Iphone 4s -> iphone 5s -> iphone SE
Mijn vraag:
Het gaat deels met betrekking ook tot whatsapp.
Ik heb momenteel de iphone SE. Op whatsapp heb ik, zoals velen, heel veel verstuurd en ontvangen. Nu wilde ik graag een bestandje, foto, die ik heb ontvangen via whatsapp op de iphone 5s weer terug ‘recoveren’.
Kort door de bocht, foto ontvangen op whatsapp op iphone 5S. Iphone 5S verkocht. Op iphone SE de foto van whatsapp van de iphone 5S proberen te verkrijgen
Is dit uberhaupt mogelijk?
Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS // whatsapp
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dr.fone, hiermee heb ik wel al veel fotos, die ooit op de iphone SE hebben gestaan, terug. Maar nog niet van vorige telefoons
Groetjes,
Tijl