Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb de laatste tijd dat mn telefoon af en toe traag is. En dan vooral als ik in galerij foto's en of filmpjes wil kijken die ik gemaakt heb. Vanmiddag gaf m'n dochter feestje en liep m'n hele telefoon opeens vast, en kon ik dus even niks meer. Snel opnieuw op starten was de bedoeling. Maar dat werkte niet goed, hij liep echt vast. Hij werd warm en toen even bij een ventilator gelegd en toen lukte het wel uit en weer aan zetten. Dus ik dacht mooi, dan kan ik weer foto's maken bij het feestje, maar nee hoor. Ik heb echt geen idee hoe dit kan…… Nu paar uur later kan ik dus wel foto's maken en filmpje en als ik dan naar galerij ga om te bekijken dan opent die foto's heel langzaam en filmpjes opent hij ook niet. Dit is zo irritant…. Geheugen is niet vol of zo..

Iemand enig idee wat er kan zijn

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke telefoon?
Hoe vol is dat ding?
Zit er ook een aparte SD-kaart in?
"De laatste tijd" ook nog updates gehad?
Eventueel een factory reset gegeven?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel handig om te weten om welke telefoon het gaat?

Laatste tijd updates gehad van de telefoon? Zit er een SD kaart in en staan daar apps op?

Edit: Spuit 11 :X

bedenk me net dat telefoons met teveel warmte ook kunnen throttlen betreft de CPU wat eventueel een verklaring kan zijn. Daarom is exacte info van de telefoon wel belangrijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2018 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Cache al geleegd/gewist ?

toestel is bekende nu, hier een link: How To Clear Cache On Huawei P9

alleen apps gebruiken op de vaste SD van je toestel.

[ Voor 88% gewijzigd door Hackus op 05-07-2018 10:01 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry...stom ja. Het is Huawei p9. Standaard als er updates zijn wordt dat gedaan. Ik heb een SD kaart erin ja. Ik heb al wat geheugen gewist laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:14:
Sorry...stom ja. Het is Huawei p9. Standaard als er updates zijn wordt dat gedaan. Ik heb een SD kaart erin ja. Ik heb al wat geheugen gewist laatst.
Graag ook even overige vragen beantwoorden. Zoals staan er apps op je SD kaart en zo ja welke? @MAX3400 ook al zij een factory reset geprobeerd en daarna een backup terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het liefste (nog) niet een reset doen, zoveel werk. En of er apps op sd kaart staan en welke weet ik niet precies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:49:
Ik wil het liefste (nog) niet een reset doen, zoveel werk. En of er apps op sd kaart staan en welke weet ik niet precies
Wellicht dat je op de telefoon kan kijken of er apps op de sd kaart staan en zoja welke.
Zonder meer info is het lastig voor mensen om je advies te geven.

Ik vraag me trouwens ook af hoe je batterij eraan toe is. Hoe vol was die? En hoe snel verloopt het laden van je telefoon doorgaans? Ik kan me scenarios voorstellen waarin die wellicht medeschuldig kan zijn.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik precies zien of en welke apps ik op sd kaart heb staan?? En kan dat kwaad dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51

P_Tingen

omdat het KAN

Ik snap dat het veel werk is, maar een factory reset kan echt wonderen doen voor je telefoon. In plaats van nu uren te prutsen om het wat sneller te maken, zou je beter door de zure appel heen kunnen bijten en die tijd investeren in het opnieuw inrichten. Maak backups van zaken die terug moeten (whatsapp, wifi wachtwoorden, account info), maak een screenshot van je startpage en terugzetten die hap.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is eigenlijk handiger of beter??? Apps op sd kaart zetten of intern geheugen van de telefoon??? Zelfde geld voor foto's en filmpjes die je maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Apps zou ik op de interne opslag plaatsen en foto's/filmpjes/documenten op de sd kaart.
In de onderstaande link staat er wat over geschreven (is wel voor een samsung telefoon):
https://www.galaxyclub.nl...apps-naar-sd-verplaatsen/

[ Voor 4% gewijzigd door Gismo1979 op 05-07-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:04:
Wat is eigenlijk handiger of beter??? Apps op sd kaart zetten of intern geheugen van de telefoon??? Zelfde geld voor foto's en filmpjes die je maakt....
Je OS en Apps op de SD van het toestel, en de rest als extra opslag op sd kaartje(sdxc). foto's of zo.
het is niet voor niets dat men steeds grotere SD op de telefoon gebruikt, anders zou alles wel 16gb zijn.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crossposten (je vraag op meerdere plekken stellen) is niet gewenst, graag hier verder: [Huawei P9] Kan geen back up maken van Whatsapp gesprekken

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 06-07-2018 10:26 ]

Pagina: 1