BTO Notebooks - Wie is er bekend mee?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort aan een nieuwe studie beginnen.

Voor deze opleiding heb ik een zeer sterke laptop nodig. Recommendaties zijn O.A: een i5 of i7 (met i7 een voorkeur) met een videokaart waarvan een GTX 1060 een voorkeur heeft.

Ik heb al heel het net afgezocht betreft laptops. Ik heb helaas op dit moment al nog niet het geld bij elkaar, en mijn budget gaat uit van maximaal 1500 euro. Ik heb op mediamarkt en bol.com en dergelijk enigse laptops gevonden, maar die vind ik persoonlijk een beetje overpriced (i7-7700 en 1060 - 6 GB voor 1600+ euro).

Ik ben toen op een laptop op de website van Dell gestuimd en de website BTO.

Dell:
G5 15

BTO:
BTO - laptop samenstellen

Die van Dell is een zeer goede laptop voor een iets lagere prijs. Als ik de laptop samenstell op BTO, dan kom ik grofweg het zelfde uit (ook een i7-8750 en 1060-6 GB), alleen kan ik op BTO nog betere koelpasta aanvrage en wat sterkere stickjes ram voor ongeveer de zelfde prijs van 1400 euro.

Ik wil dus graag mijn laptop samenstellen via BTO desbetreft het feit dat ik dan een paar dingen kan "upgraden", zoals boven vermeld, tegen over de Dell variant.

Hebben mensen hier al eens eerder een laptop van BTO samengesteld, en zijn jullie er tevreden mee?

Beste antwoord (via Verwijderd op 07-07-2018 23:19)

• Neverps
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-01 03:29
Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:59:
[...]

Sorry, dat had ik misschien erbij moeten zetten, maar ik zoek ook een variant waarbij de 1060 6 GB aan geheugen heeft. Raar genoeg schiet de prijs daarbij flink omhoog.
ah oke, dan vallen deze
pricewatch: Asus ROG Strix GL703GM-E5045T
pricewatch: HP Omen 15-dc0096nd nog binnen het budget (als je een i7-8750h wilt).

En deze
pricewatch: Asus ROG Strix GL503VM-GZ194T (Qwerty toetsenbord)
pricewatch: Acer Predator Helios 300 PH317-51-71FF
pricewatch: MSI GF62VR 7RF-1013NL
pricewatch: Acer Aspire A717-71G-7006
pricewatch: Asus ROG Strix GL503VM-ED110T
als je een i7-7700hq wilt.

Maar kijkende naar het verschil in prijs dan zijn de 2 laptops met de i7-8750h een stuk interessanter imo.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou me even bedenken hoe garantie verloopt. Dell biedt next-day onsite (tegen extra betaling) tot maximaal 5 jaar. BTO doet alleen aan terugsturen en/of inleveren bij een dealer.

Hoe lang kan je zonder laptop tijdens je tentamen-periode?

Dan even praktischer; ik ken geen BTO met een "goede" body. Aanzienlijke kans dat er speling/kieren in je machine gaan komen.

Just my 2 cents...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:37:
Ik ga binnenkort aan een nieuwe studie Media design & Communication beginnen.

Voor deze opleiding heb ik een zeer sterke laptop nodig. Recommendaties zijn O.A: een i5 of i7 (met i7 een voorkeur) met een videokaart waarvan een GTX 1060 een voorkeur heeft.

Ik heb al heel het net afgezocht betreft laptops. Ik heb helaas op dit moment al nog niet het geld bij elkaar, en mijn budget gaat uit van maximaal 1500 euro. Ik heb op mediamarkt en bol.com en dergelijk enigse laptops gevonden, maar die vind ik persoonlijk een beetje overpriced (i7-7700 en 1060 - 6 GB voor 1600+ euro).

Ik ben toen op een laptop op de website van Dell gestuimd en de website BTO.

Dell:
G5 15

BTO:
BTO - laptop samenstellen

Hebben mensen hier al eens eerder een laptop van BTO samengesteld, en zijn jullie er tevreden mee?
https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=bto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:42:
Ik zou me even bedenken hoe garantie verloopt. Dell biedt next-day onsite (tegen extra betaling) tot maximaal 5 jaar. BTO doet alleen aan terugsturen en/of inleveren bij een dealer.

Dan even praktischer; ik ken geen BTO met een "goede" body. Aanzienlijke kans dat er speling/kieren in je machine gaan komen.

Just my 2 cents...
Het ligt er maar aan wat mijn leraren aangeven op mijn nieuwe school. Ik kon bij een informatie avond niemand aan de jas trekken om dat na te vragen. Ik heb op dit moment al een laptop maar die ligt ver onder de specificaties van wat ik nodig hebt. Kan 1 week zijn, kan ook een paar maanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Just my 2 cents...
Ik neem dus aan dat de dell een hogere kwaliteit bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverps
"Ik heb op mediamarkt en bol.com en dergelijk enigse laptops gevonden, maar die vind ik persoonlijk een beetje overpriced (i7-7700 en 1060 - 6 GB voor 1600+ euro)."

??

categorie: Laptops

Zelfs vanaf €1200 al een i7-8750h en 1060 pricewatch: HP Pavilion 15-cx0675nd

[ Voor 16% gewijzigd door Neverps op 05-07-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
ik heb zelf een bto uit 2014 en mijn broertje heeft er laatst ook 1 gehaald(i7 1060 144hz scherm). ik ben zelf erg tevreden over de laptop. Ze zijn echt bang voor de buck. Het nadeel van BTO is de behuizing bij mijn laptop(15cl58). Deze begint gebruikersschade op te lopen(coating van het plastic gaat eraf). Verder heb ik de fan 1 keer moeten vervangen door ouderdom(vorig jaar). De laptop is erg intensief gebruikt dus ik kan niet klagen vandaar dat de accu ook slecht aan het worden is. Ik raad je BTO aan als je upgrademogelijkheden en bang voor de buck wilt hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door kkbizz op 05-07-2018 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik hoor gemengde verhalen over bto ,maar ook veel positieve! Mocht je echt een op maat laptop willen kijk dan even bij Laptopplus.
https://www.laptopplus.nl...laptops/zelf-samenstellen

Goedkoper dan bto en ik/ ex-collega zijn zeer te spreken over de kwaliteit maar ook het mee denken en de service na aanschaf vinden wij erg goed en dat is ook belangrijk.
De site ziet er minder “slick” uit dan bto vind ik persoonlijk maar goed dat had voor mij geen reden om er niet even te kijken.
Succes met wat je ook kiest!

[ Voor 36% gewijzigd door pino85 op 05-07-2018 12:51 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:03

BLACKfm

o_O

BTO, of de Clevo systemen over het algemeen zijn vooral bang for bucks. Heb er zelf al diverse 'versleten' maar nooit problemen mee gehad. Heb nu een 650RE met een 970m en doet prima zijn werk. Wordt dan wel niet dagelijks gebruikt en ook altijd verplaatst.

Behuizing in prima conditie. Maar het wel de ervaring dat er zich snel schoonheidsfoutjes optreden bij die Clevo systemen. Ook bij mijn huidige laptop is er een dun reeptje plastic van de behuizing gebroken bij het SD-kaart slot. Doet verder niks af aan de functie, maar bij de verkoop scheelt dat toch weer een paar tientjes.

En voor het budget van 1500 euro kun je haast nog wel een 1070 vinden volgens mij.

en let op, die dell heeft de 1060 Max-Q versie, die is ietsjes minder krachtig dan de volwaardige 1060 voor laptops.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neverps schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:16:
"Ik heb op mediamarkt en bol.com en dergelijk enigse laptops gevonden, maar die vind ik persoonlijk een beetje overpriced (i7-7700 en 1060 - 6 GB voor 1600+ euro)."

??

categorie: Laptops

Zelfs vanaf €1200 al een i7-8750h en 1060 pricewatch: HP Pavilion 15-cx0675nd
Sorry, dat had ik misschien erbij moeten zetten, maar ik zoek ook een variant waarbij de 1060 6 GB aan geheugen heeft. Raar genoeg schiet de prijs daarbij flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BLACKfm schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:00:
BTO, of de Clevo systemen over het algemeen zijn vooral bang for bucks. Heb er zelf al diverse 'versleten' maar nooit problemen mee gehad. Heb nu een 650RE met een 970m en doet prima zijn werk. Wordt dan wel niet dagelijks gebruikt en ook altijd verplaatst.

Behuizing in prima conditie. Maar het wel de ervaring dat er zich snel schoonheidsfoutjes optreden bij die Clevo systemen. Ook bij mijn huidige laptop is er een dun reeptje plastic van de behuizing gebroken bij het SD-kaart slot. Doet verder niks af aan de functie, maar bij de verkoop scheelt dat toch weer een paar tientjes.

En voor het budget van 1500 euro kun je haast nog wel een 1070 vinden volgens mij.

en let op, die dell heeft de 1060 Max-Q versie, die is ietsjes minder krachtig dan de volwaardige 1060 voor laptops.
Mag ik vragen waar jij die 1070 variant hebt gevonden? (Sorry als dit lui klinkt, maar zelf heb ik die nog niet voor de prijsmarge gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pino85 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:46:
Ik hoor gemengde verhalen over bto ,maar ook veel positieve! Mocht je echt een op maat laptop willen kijk dan even bij Laptopplus.
https://www.laptopplus.nl...laptops/zelf-samenstellen

Goedkoper dan bto en ik/ ex-collega zijn zeer te spreken over de kwaliteit maar ook het mee denken en de service na aanschaf vinden wij erg goed en dat is ook belangrijk.
De site ziet er minder “slick” uit dan bto vind ik persoonlijk maar goed dat had voor mij geen reden om er niet even te kijken.
Succes met wat je ook kiest!
Bedankt voor de website. ik zal er even doorheen snuffelen. Zou je mij kunnen vertellen hoe de koeling en behuizing is betreft de laptop die jij/jullie hebben aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik koos een 15 inch variant met een GTX 1060 en hij een 17 inch model met een GTX 1080.
De koeling was goed,bij de GTX 1080 meer hoorbaar dan de GTX 1060 onder het gamen maar idle amper hoorbaar.
Je kan ook desktop cpu’s selecteren om er in te laten plaatsen,ik had dat niet maar mijn collega wel. (I5 8600)

Als je interesse hebt dan raad ik je aan ze te contacten welke behuizing kwa koeling etc het beste bij je past.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Neverps
Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:59:
[...]

ah oke, dan vallen deze
pricewatch: HP Omen 15-dc0096nd nog binnen het budget (als je een i7-8750h wilt).

En deze

Maar kijkende naar het verschil in prijs dan zijn de 2 laptops met de i7-8750h een stuk interessanter imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neverps schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:29:
[...]

ah oke, dan vallen deze

En deze

Zeer goede selecties!

Ik ben zelf ook LaptopPlus aan het snuffelen op dit moment. Heb ook een degelijk systeem geconfigureerd die tegen de 1380 euro aan ligt (inclusief de prijs van de windows OS). Paar goede links om te onthouden voor het geval dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pino85 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:25:
Ik koos een 15 inch variant met een GTX 1060 en hij een 17 inch model met een GTX 1080.
De koeling was goed,bij de GTX 1080 meer hoorbaar dan de GTX 1060 onder het gamen maar idle amper hoorbaar.
Je kan ook desktop cpu’s selecteren om er in te laten plaatsen,ik had dat niet maar mijn collega wel. (I5 8600)

Als je interesse hebt dan raad ik je aan ze te contacten welke behuizing kwa koeling etc het beste bij je past.
Dankje voor je info.

Is je laptop toevallig een SKIKK variant?

Ik heb hier ook een mooie setup kunnen maken voor 1380 euro :
https://www.laptopplus.nl/producten/skikk-15gk5z

ik ben zelf niet bekent met SKIKK, maar ik zie dat dit de " enigste" zijn die geconfigureerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Skikk betekend custom in het Noors.
Het zijn allemaal clevo behuizingen.

[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 05-07-2018 18:23 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pino85 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:22:
Skikk betekend custom in het Noors.
Het zijn clevo behuizingen.
Oah dat is handig om te weten.

Klopt het dat Clevo behuizingen in het algemeen (zeer) goed zijn? Bij het rondkijken op de forum zie ik vaak een Clevo aangeraden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik zeg altijd,elk merk heeft goede behuizingen en die wat minder zijn.
Ook clevo zal er enkele hebben die op een bepaald vlak wat minder zijn.Ik heb persoonlijk geen klachten en in mijn omgeving ook niet gehoord.

Ik zou er zo weer 1 met een gerust hart bestellen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Heb voor zakelijk gebruik 2x BTO 17" model besteld met i7's en 16Gb ram en ssd's en IPS scherm.
Levering was binnen 5 werkdagen.

Kwaliteit ben ik zeer zeker over te spreken, alleen de fan had wel iets stiller gemogen, bij stevig gebruik wil deze nog wel eens ietwat veel geluid maken. Dit is overigs prima in te perken door stukje meegeleverde software waarbij de maximale fan speed in te stellen is.

Verder had ik 2 maal 17" laptoptassen er bij besteld.
Helaas bleken deze bij aankomst te krap.. (Lees, past wel... als je hem forceert dan zit ie zo strak als tonijn in blik... niet wenselijk dus.)
Hierover is direct contact opgenomen (telefonisch) met BTO en kreeg gelijk het aanbod om deze kosteloos te vervangen voor een duurder (eigen merk) model zonder bijkomende kosten en gratis retour van de huidige tassen. Zeer netjes opgelost in mijn ogen.

Kortom een tevreden klant. :*)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Deze ervaring deel ik. Al is mijn ervaring ermee alweer een jaar of 5-6 geleden.

Een studiegenoot had een high-end model gekocht, het scherm was prima, de accu degelijk en de hardware werd netjes koel gehouden. Maar het toetsenbord en trackpad waren gewoon ronduit ruk en de body had binnen een week al een barst. Over het geluid van de koeling zal ik maar niet beginnen. :X

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 05-07-2018 18:42 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fazerfreak schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:34:
Heb voor zakelijk gebruik 2x BTO 17" model besteld met i7's en 16Gb ram en ssd's en IPS scherm.
Levering was binnen 5 werkdagen.

Kwaliteit ben ik zeer zeker over te spreken, alleen de fan had wel iets stiller gemogen, bij stevig gebruik wil deze nog wel eens ietwat veel geluid maken. Dit is overigs prima in te perken door stukje meegeleverde software waarbij de maximale fan speed in te stellen is.

Verder had ik 2 maal 17" laptoptassen er bij besteld.
Helaas bleken deze bij aankomst te krap.. (Lees, past wel... als je hem forceert dan zit ie zo strak als tonijn in blik... niet wenselijk dus.)
Hierover is direct contact opgenomen (telefonisch) met BTO en kreeg gelijk het aanbod om deze kosteloos te vervangen voor een duurder (eigen merk) model zonder bijkomende kosten en gratis retour van de huidige tassen. Zeer netjes opgelost in mijn ogen.

Kortom een tevreden klant. :*)
Bedankt voor je uitgebreide beoordeling.

Als ik heel eerlijk mag zijn, hoor ik redelijk wat slechte dingen over BTO. Natuurlijk zijn er ook zeer veel tevreden klanten! maar ik hoor toch wel het zelfde vaak terug komen: Body die niet bepaald goed is, en zoals jij al aan geeft dat hij best luid kan zijn.

Ik ben op dit moment LaptopPlus aan het bekijken. Ik heb hier (zo ver) nog geen klachten over gevonden. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Mijn broer heeft nieuwste dell g5 en moet wel zeggen dat het kwalitatief in elkaar steekt en uitstekende scherm heeft om 1 of ander reden.

Ook thunderbolt 3 met 4 lane wat je niet veel ziet bij laptops.

Enige nadeel is dat je fan snelheid niet zelf kan regelen.

Ik ken ook iemand met bto laptop en hij is ook erg tevreden ermee.

Is beetje persoonlijk keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:03

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:01:
[...]

Mag ik vragen waar jij die 1070 variant hebt gevonden? (Sorry als dit lui klinkt, maar zelf heb ik die nog niet voor de prijsmarge gevonden)
Ik ook niet, dan moet je 100 euro meer meebrengen. Maar het was meer als reactie op het niet (meer) kunnen vinden van een 1060 variant voor minder dan 1500 euro, want daar zijn er een heleboel van.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:28
Ik ken BTO alleen van eerder, wist niet dat ze nog steeds in bedrijf waren. De clevo barebones die ze eerder gebruikten sneuvelden bijna altijd binnen 2 jaar, voornamelijk door de magere kwaliteit van de behuizingen toen. Heb sinds die tijd (ong 5 jaar geleden) nog maar 1 bto weer gezien dus kan er weinig over zeggen. Wat ik je wel mee wil geven is dat je je niet blind moet staren op de ruwe specificaties, als je een laptop mee naar school neemt zijn er andere praktische punten waar je je mogelijk aan kunt gaan ergeren. Zoals een stroef, klein of meegevend touchpad, een toetsenbord met zeer korte travel, geen feedback etc. Of een accu die maar kort mee gaat en een zware of lompe behuizing.

De laatste keer dat ik op specificaties een laptop kocht werd het een toshiba L serie, retesnel maar dergelijke vervelende karakteristieken dat ik hem voor school niet meer wilde gebruiken.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik lees hier met name ervaringen met Clevo (BTO) barebones van 5-6 jaar geleden. Ikzelf gebruik al 3 jaar mijn Clevo P650SE naar volle tevredenheid. De behuizing ziet er nog top uit en vertoont geen slijtage, dus ik kan me niet vinden in de opmerkingen m.b.t. de magere kwaliteit van de behuizingen.

Zelf vind het ik het een uiterst fijne laptop. Je kunt hem precies samenstellen zoals jij wilt en eventueel daarna zelf nog een beetje aan sleutelen; met een stuk of 12 schroefjes haal je de hele achterkant er in 1x vanaf en heb je toegang tot alle componenten. Upgraden is dus kinderspel.

Tip: Vergelijk de prijzen van BTO eens met de prijzen die Laptopplus hanteert. Beide verkopen namelijk Clevo barebones, alleen rebrand BTO deze naar hun 'eigen merk'.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat mij bij BTO opvalt is dat er zo weinig laptops zijn met 4k scherm . Ik zie wel 144hz panelen enz. maar allemaal 1920 x 1080 .
Andere merken (hp , dell) bieden een hele reeks 4k laptops . Sommige zelfs uitsluitend met 4k (hp spectre x360 15) en geen full hd optie .
Gaat dit in de toekomst bij BTO veranderen denken jullie ? Of zien zij geen markt voor 4k schermen .

Zelfde verhaal voor Thunderbolt 3 (4 lanes) . Niet veel van hun laptops die dat hebben precies .

[ Voor 18% gewijzigd door CrimInalA op 06-07-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:32
Heb sinds 2 maand ongeveer een Clevo van Alternate, die verkoopt net zoals BTO de Clevo's onder eigen label. Fijne laptop, enigste minpunt vindt ik de korte accuduur van 4 uur. Maar ik gebruik de laptop enkel thuis dus dat is geen struikelblok voor mijn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTO_USER
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09 14:11

BTO_USER

Bedrijfsaccount BTO

https:// www.bto.eu/

CrimInalA schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:36:
Wat mij bij BTO opvalt is dat er zo weinig laptops zijn met 4k scherm . Ik zie wel 144hz panelen enz. maar allemaal 1920 x 1080 .
Andere merken (hp , dell) bieden een hele reeks 4k laptops . Sommige zelfs uitsluitend met 4k (hp spectre x360 15) en geen full hd optie .
Gaat dit in de toekomst bij BTO veranderen denken jullie ? Of zien zij geen markt voor 4k schermen .

Zelfde verhaal voor Thunderbolt 3 (4 lanes) . Niet veel van hun laptops die dat hebben precies .
Valt wel mee toch? :/
Van de 27 modellen die wij live hebben zijn er 5 te upgraden met 4K en hebben 7 modellen Thunderbolt 3.0.
Al is het voor gamers op dit moment interessanter om een hogere refresh rate te nemen, de GTX 1050 (populaire videokaart) heeft moeite met 4K.

Uiteraard zijn wij tot een zekere hoogte gebonden aan de keuze van Clevo, zeker als het gaat om Thunderbolt, maar als Clevo de optie aanbied, nemen wij deze zeker.

BTO Laptops&Desktop PC's - Nieuwsgierig? Bekijk onze producten op Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BTO_USER schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:23:
[...]

Valt wel mee toch? :/
Van de 27 modellen die wij live hebben zijn er 5 te upgraden met 4K en hebben 7 modellen Thunderbolt 3.0.
Al is het voor gamers op dit moment interessanter om een hogere refresh rate te nemen, de GTX 1050 (populaire videokaart) heeft moeite met 4K.

Uiteraard zijn wij tot een zekere hoogte gebonden aan de keuze van Clevo, zeker als het gaat om Thunderbolt, maar als Clevo de optie aanbied, nemen wij deze zeker.
Hangt er allemaal maar vanaf hoe je het bekijkt . :)
Een 17.3" model (3kg of meer) is voor mij bijvoorbeeld geen "laptop" meer , voor jullie wel .
Als ik op TB3 en 4k filter komen er nog net 4 "laptops" naar voren , 3 zijn 17.3" .

Dan is het nog de vraag of die ene resterende wel 4 lanes TB3 is . (aangezien er staat "gedeeld met USB 3.1") .

[ Voor 6% gewijzigd door CrimInalA op 07-07-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 08:08
naast bto en laptopplus zou je ook kunnen kijken naar laptopparts4less.
Verkopen vnl Clevo's en zijn iets goedkoper dan laptopplus

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Xnotebooks gebruikt ook Clevo barebones. Prima laptops als je het mij vraagt. Service is ook goed. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Pagina: 1