Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:26
Heb issues met de Nvidia shield K1. Blijkt dat probleem mogelijks opgelost wordt door de softwareversie van Nvidia te downgraden naar een lagere versie

Ik heb al iets gevonden dat er mogelijks een clean install gebeurt, maar wat betekent dit op vlak van apps ? Moet je die allemaal terug laten installeren dan en, ben je dan al je progressie in je games ook kwijt ?

En als ik nu vb backup maak, terwijl vb de software de versie teugrolt naar een lagere Android, kan je dan die backup nog gebruiken mbt die apps en die progress?

Alle reacties

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:31
Als je zoekt in de store op: game backup app, kom je wel een paar apps tegen. Zelf niet geprobeerd :)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:31

MsG

Forumzwerver

Ik zou met Titanium Backup de hele App + Data backuppen, dan kan je die in zijn geheel terugzetten en weet je in elk geval zeker dat app en data-versie met elkaar corresponderen. Want het kan inderdaad maar zo zijn dat als je een significant oudere Android-versie gaat draaien je onderhuids wel degelijk een oudere of andere App krijgt aangeboden, wat niet per se gegarandeerd lekker werkt met data vanuit een nieuwere of andere versie.

Welke game hebben we het over überhaupt? Veel games bieden middels Google Play ook een soort cloud-sync voor savegames tegenwoordig. Die probeer ik vaak te gebruiken.

Ook sommige apps hebben heel duidelijk de mapstructuur met daarin de savegame-bestanden die soms eenvoudig terug te kopiëren zijn. Het verschilt dus heel erg per game. Heb je root-rechten? Die ga je soms al gauw nodig hebben als je iets wil kopiëren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:26
Dank voor de tip mbt titanium, maar om blijkbaar root Access te krijgen op tablet, staat er ook waarschuwing bij dat je daarbij alles verliest...dus vrees dat die app me niet kan helpen gezien ik nog geen root Access actief heb...