Toon posts:

NERO (Audio) probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag van een mix aan het begin en aan het eind een paar nummers weglaten dus gewoon CD-copy kan niet. Alleen wat ik doe steeds verschijnt er op de playlist 2 seconden pause achter de nummers. Ik heb DAO aangevinkt. Weet iemand hoe dit moet ?

Verwijderd

liedje selecteren in nero, rechtermuis knop en kies eigenschappen en daar kun je de pauzes instellen, staan standaard op 2 seconden :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:46

DarkSide

theres no place like ::1

Nummers die je niet wilt hebben gewoon deleten. Dan de nummers 2 tot en met het eind selecteren. Rechtermuisknop daar kan je de 2 sec weghalen. Nu ben je de pauze tussen de nummers kwijt. Verder heb je daar geloof ik ook de optie om nummers te mixen met het vorige nummer, zodat je wat in elkaar overlopen.
Ligt aan de systeemspecs of je dit live kan doen of niet.
Suc6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

zoals hierboven staat lijkt te kunnen, mara als je dan op BURN duwt begint ie te zeiken dat de pause tussen de nummers niet goed is :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 20:42

Arno

PF5A

--> [forum=10] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 18:48 schreef DR het volgende:
zoals hierboven staat lijkt te kunnen, mara als je dan op BURN duwt begint ie te zeiken dat de pause tussen de nummers niet goed is :(
je bedoelt als je nu wilt gaan branden, nero wil altijd 2 seconden pauze aan het begin van een audio cd, gewoon bevestigen, de pauze tussen de liedjes blijft gewoon staan op wat je zelf heb ingesteld.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 17 juli 2001 18:52 schreef Stoned-cow het volgende:

[..]

je bedoelt als je nu wilt gaan branden, nero wil altijd 2 seconden pauze aan het begin van een audio cd, gewoon bevestigen, de pauze tussen de liedjes blijft gewoon staan op wat je zelf heb ingesteld.
ok, dat wist ik dus niet ;)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:46

DarkSide

theres no place like ::1

vandaar dat ik ook zei selecteer nummer 2 tot en met het eind

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Kan je ook in één keer alle pauzes tussen de nummers weghalen, of moet je echt alles apart doen? 8)7

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Verwijderd

gangsterjoey schreef op 08 februari 2004 @ 15:40:
Kan je ook in één keer alle pauzes tussen de nummers weghalen, of moet je echt alles apart doen? 8)7
gewoon selecteren en dan eigenschappen kiezen?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
je bedoeld de gaps tussen alle nummers in een keer weghalen?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

offtopic:
Heb je gezien hoe oud dit topic wel niet was :? :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

DarkSide schreef op 17 juli 2001 @ 19:03:
vandaar dat ik ook zei selecteer nummer 2 tot en met het eind
Dat antwoord was in 2001 al gegeven :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.