Ik wil graag van een mix aan het begin en aan het eind een paar nummers weglaten dus gewoon CD-copy kan niet. Alleen wat ik doe steeds verschijnt er op de playlist 2 seconden pause achter de nummers. Ik heb DAO aangevinkt. Weet iemand hoe dit moet ?
Verwijderd
liedje selecteren in nero, rechtermuis knop en kies eigenschappen en daar kun je de pauzes instellen, staan standaard op 2 seconden
Nummers die je niet wilt hebben gewoon deleten. Dan de nummers 2 tot en met het eind selecteren. Rechtermuisknop daar kan je de 2 sec weghalen. Nu ben je de pauze tussen de nummers kwijt. Verder heb je daar geloof ik ook de optie om nummers te mixen met het vorige nummer, zodat je wat in elkaar overlopen.
Ligt aan de systeemspecs of je dit live kan doen of niet.
Suc6
Ligt aan de systeemspecs of je dit live kan doen of niet.
Suc6
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
zoals hierboven staat lijkt te kunnen, mara als je dan op BURN duwt begint ie te zeiken dat de pause tussen de nummers niet goed is
--> [forum=10] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
je bedoelt als je nu wilt gaan branden, nero wil altijd 2 seconden pauze aan het begin van een audio cd, gewoon bevestigen, de pauze tussen de liedjes blijft gewoon staan op wat je zelf heb ingesteld.Op dinsdag 17 juli 2001 18:48 schreef DR het volgende:
zoals hierboven staat lijkt te kunnen, mara als je dan op BURN duwt begint ie te zeiken dat de pause tussen de nummers niet goed is
ok, dat wist ik dus nietOp dinsdag 17 juli 2001 18:52 schreef Stoned-cow het volgende:
[..]
je bedoelt als je nu wilt gaan branden, nero wil altijd 2 seconden pauze aan het begin van een audio cd, gewoon bevestigen, de pauze tussen de liedjes blijft gewoon staan op wat je zelf heb ingesteld.
vandaar dat ik ook zei selecteer nummer 2 tot en met het eind
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Kan je ook in één keer alle pauzes tussen de nummers weghalen, of moet je echt alles apart doen?
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Verwijderd
gewoon selecteren en dan eigenschappen kiezen?gangsterjoey schreef op 08 februari 2004 @ 15:40:
Kan je ook in één keer alle pauzes tussen de nummers weghalen, of moet je echt alles apart doen?
je bedoeld de gaps tussen alle nummers in een keer weghalen?gangsterjoey schreef op 08 februari 2004 @ 15:40:
offtopic:
Heb je gezien hoe oud dit topic wel niet was

Heb je gezien hoe oud dit topic wel niet was
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
gangsterjoey schreef op 08 februari 2004 @ 15:40:
Dat antwoord was in 2001 al gegevenDarkSide schreef op 17 juli 2001 @ 19:03:
vandaar dat ik ook zei selecteer nummer 2 tot en met het eind
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()