ik baal als de tering, heb ik een maand zitten wachten op mijn viper II, doet ie het niet. Als ik em in de computer steek en de compu opnieuw opstart, geeft de compu een piep en geeft geen beeld. Het lijkt net of er helemaal geen kaart inzit. Ik heb een pentium III, 450 mhz, en een SiS moederbord, wie kan mij helpen
Als het goed is (maar dat weet ik niet bij een SIS bord) staat er in het boekje van het moederbord wat de piepjes betekenen..
Dat kan varieren van kaart zit er niet goed in, stekker van de videokaart zit niet op de videokaart of veel erger, maar dat zal wel niet het geval zijn.
Dat kan varieren van kaart zit er niet goed in, stekker van de videokaart zit niet op de videokaart of veel erger, maar dat zal wel niet het geval zijn.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Misschien is ie dood?
Je zou ook een bios update nodig kunnen hebben. Heb ik een hele tijd geleden ook met een Viper 550 gehad. De chipset wordt dan niet goed herkent -> geen beeld.
Je zou ook een bios update nodig kunnen hebben. Heb ik een hele tijd geleden ook met een Viper 550 gehad. De chipset wordt dan niet goed herkent -> geen beeld.