Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een ronde spot voor in het plafond met een maximale inbouwdiepte van 7cm?
Daar zou dan een Philips Hue G10 lamp in moeten passen.
Wat is je budget?
Omdat ik er 9 nodig heb zat ik exclusief lamp te denken aan max 20 euro per spot.
Wat heb je zelf al gevonden?
Google helpt me niet genoeg om de juiste spot met de inbouwdiepte te vinden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefste zoek ik mat chroom of mat rvs met een gu10 fitting voor een hue gu10 ledlamp.
Wie helpt me aan het juiste armatuur? De ronde milliskin zijn op de inbouwhoogte na precies diegene die ik zoek.
Ik zoek een ronde spot voor in het plafond met een maximale inbouwdiepte van 7cm?
Daar zou dan een Philips Hue G10 lamp in moeten passen.
Wat is je budget?
Omdat ik er 9 nodig heb zat ik exclusief lamp te denken aan max 20 euro per spot.
Wat heb je zelf al gevonden?
Google helpt me niet genoeg om de juiste spot met de inbouwdiepte te vinden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefste zoek ik mat chroom of mat rvs met een gu10 fitting voor een hue gu10 ledlamp.
Wie helpt me aan het juiste armatuur? De ronde milliskin zijn op de inbouwhoogte na precies diegene die ik zoek.
[ Voor 4% gewijzigd door DaveenRenee op 04-07-2018 13:42 ]