Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ja dat vond ik ook wel geinig, zat er net ook toevallig naar te kijken toen ik er een paar had gezien
Verwijderd
geld misschien voor een hoop koffers, maar niet die van mij hoor, ik heb het mobo+mobotray techts tegen de achterkant. Maar nu komt het, mijn koffer is aanzienlijk kleiner dan de gemiddelde koffer, mijn voeding paste er alleen nog op zijn zijkant naast(aanluitingen naar de achterkant van de koffer), echter dan is de voeding weer veel te hoog. Toen heb ik de voeding open gemaakt, en de behuizing zo gemaakt dat ik het pcb zo'n 90 graden heb kunnen draaien( nu is hij niet meer zo hoog, maar is hij behoorlijk langer geworden)
toen alles natuurlijk heel erg goed geisoleerd ( lang leve siliconen kit ), en een nieuwe fan in de kofferwand geplaats direct op de heatsink van de voeding blazend. Dat is hard nodig want van de originele airflow bedoeling is niets meer over na het kompleet versnijden van de behuizing.
Volgende probleem:
door dat ook de voeding nu langer is geworden(bijna net zo langs als het mobo) is er eigenlijk helemaal geen ruimte meer voor HDD's cdrom-spelers of FDD's. Dus die zijn allemaal de deksel van de koffer ingegaan ( de HDD zelfs in een rekje zodat er nog een tweede hdd geplaats kan worden.
ene voor dat iedereen begint te schreeuwen, ik heb geen webcam!!!, en mooi is het ook niet, maar het werkt wel, en van buiten is hij wel netjes. so who cares
toen alles natuurlijk heel erg goed geisoleerd ( lang leve siliconen kit ), en een nieuwe fan in de kofferwand geplaats direct op de heatsink van de voeding blazend. Dat is hard nodig want van de originele airflow bedoeling is niets meer over na het kompleet versnijden van de behuizing.
Volgende probleem:
door dat ook de voeding nu langer is geworden(bijna net zo langs als het mobo) is er eigenlijk helemaal geen ruimte meer voor HDD's cdrom-spelers of FDD's. Dus die zijn allemaal de deksel van de koffer ingegaan ( de HDD zelfs in een rekje zodat er nog een tweede hdd geplaats kan worden.
ene voor dat iedereen begint te schreeuwen, ik heb geen webcam!!!, en mooi is het ook niet, maar het werkt wel, en van buiten is hij wel netjes. so who cares
Verwijderd
mijn mobo zit rechts onderaan, voeding komt links onderaan, cd-rom en harddisk linksbovenaan, floppy moet ik nog ergens kwijt geraken, maar dan merk je dat je ook niet veel mogelijkheden hebt.
ik wilde eerst mijn voeding op de plaats van de cdrom steken, maar dan was de kabel die het moederbord van stroom voorziet te kort, dus heel veel mogelijkheden heb je ook niet.
Johan
ik wilde eerst mijn voeding op de plaats van de cdrom steken, maar dan was de kabel die het moederbord van stroom voorziet te kort, dus heel veel mogelijkheden heb je ook niet.
Johan
Is dat niet de meest logische indeling? de voeding zo dicht mogelijk bij de ATX aansluiting van het moederbord en de drives niet in de weg van de kaarten?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Leg een microATX kast op zijn zijkant en je hebt de meest logische indeling waarvoor hij ontworpen is.
Om daar nu een 2,5 jaar oud topic voor te kicken vind ik dan weer een stuk minder logisch...
Om daar nu een 2,5 jaar oud topic voor te kicken vind ik dan weer een stuk minder logisch...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()