MAP 'Bitdefender Antivirus Free'' verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellie12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-08 10:10
Hallo Forumleden,

Ik krijg de map 'Bitdefender Antivirus Free' met geen mogelijkheid verwijderd uit de map 'Program files'. Ik krijg steeds de popup: zie bijlage (krijg alleen de printscreenfoto niet op deze site!). Het heeft dus iets te maken met de rechten. Heb ik geprobeerd aan te passen maar dat lukt niet, mogelijk voer ik de procedure niet juist uit? Ik heb inmiddels Bitdefender gedeinstalleerd en voor de zekerheid '360 Total security' geinstalleerd en 'aan het werk gezet'.
Ik wil overgaan op Defender van Windows. Ik gebruik Windows 10 Pro (geheel bij gewerkt).
Graag een oplossing.
Mvg, Cellie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ano123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-07 18:35
Zelf heb ik ook nog 360 Total Security gehad, maar voor korte duur. Het bedrijf heeft in het verleden de privégegevens van veel mensen gestolen. Het lijkt erop dat ze nu op het rechte pad zijn, maar ik zou het nooit meer gebruiken. Het is een onbekend Chinees bedrijf die je door hun software te installeren toegang geeft tot "de motorkap" van je pc.

Heb je de Bitdefender free map al proberen wegkrijgen met een file shredder of software zoals "Lockhunter"?
Link: https://lockhunter.com
Met Lockhunter kun je te weten komen welk proces op je pc de map vergrendeld en terzelfdertijd ook ontgrendelen.
Lockhunter wordt niet heel regelmatig geupdate, dus ik raad je aan om het programma na gebruik terug te verwijderen wegens beveiligingsrisico's.

Succes!

Soms actief. Soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Waarom moet die map eigenlijk weg?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

kodak

FP ProMod
_Shield schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:36:
Het bedrijf heeft in het verleden de privégegevens van veel mensen gestolen. Het lijkt erop dat ze nu op het rechte pad zijn, maar ik zou het nooit meer gebruiken. Het is een onbekend Chinees bedrijf die je door hun software te installeren toegang geeft tot "de motorkap" van je pc.
Bij dit soort claims verwacht ik dan een bronvermelding. 360 Total Security is een product van het security bedrijf Qihoo 360. Er zijn beschuldigingen geweest over hun werkwijze, zoals het laten testen van een anti virus met een andere engine dan de testers gewend waren of het vermeende overdrijven van aantallen gebruikers. Met privacy zijn ze niet echt in het nieuws geweest. Of bedoel je misschien het besluit dat gebruikers zelf konden beslissen om de feed van hun webcam te uploaden naar een Qihoo 360 service? Toen werd het bedrijf door een blogger en volgers verantwoordelijk gehouden dat die gebruikers er voor kozen om feeds naar de service te zenden maar dat die feeds ook wel eens beelden van klaslokalen of restaurants bleken te zijn.

Je opmerking dat het een onbekend bedrijf is vind ik wat vreemd. Want wanneer is een bedrijf bekend? Als het veel reclame maakt en of als veel mensen het gebruiken. Maar dat zegt dan vermoedelijk meer of de gebruikers het willen vertrouwen (want bekend, want 'iedereen' gebruikt het) in plaats van of het bedrijf te vertrouwen is. Het is geen Europees bedrijf. Maar welk van de bedrijven die anti virus weg geven of verkopen zijn dan echt te vertrouwen als ze zich niet alleen aan de Europese regels hoeven te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

kodak

FP ProMod
Cellie12 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:52:
Ik krijg de map 'Bitdefender Antivirus Free' met geen mogelijkheid verwijderd uit de map 'Program files'.
Dit is wel erg vaag omschreven. Geeft dan op zijn minst even in tekst hier aan wat die melding is als je die afbeelding niet kan laten zien. Dat zou al wat helpen. Ik denk dat we wel kunnen raden wat er staat, maar doe toch eerst die melding maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellie12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-08 10:10
Hallo allen,
Ik heb - na ± 1 mmand - een reactie ontvangen van de helpdesk van Bitdefender en ... hun uitleg heb ik uitgevoerd en... het werkte!
Nog al moeilijk en omslachtig om hier te beschrijven.
Hartelijk dank voor het meedenken en hulp aanbiedingen!
Bij deze kan deze topic worden afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ano123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-07 18:35

Soms actief. Soms.

Pagina: 1