Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Android / iOs] Command and Conquer: Rivals

Pagina: 1
Acties:

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-04 20:15
Tijdens de E3 is er een nieuwe Command and Conquer game aangekondigd, genaamd Rivals. Voor velen een grote teleurstelling dat het geen PC game betreft maar een mobiele game, maar wellicht kan EA ons verrassen. Greg Black, wie aan vele andere C&C titels heeft gewerkt, is speciaal teruggekeerd om aan C&C Rivals te werken. Hij staat hoog aangeschreven binnen de community, dus dat geeft de burger moed!

De alpha is op dit moment gestart, ook al is dit voornamelijk voor Amerika en Canada. Dit wordt waarschijnlijk binnenkort uitgerold naar andere delen van de wereld. Je kan je via de Play Store of de officiële website hiervoor registeren.
Informatie

PLAY STORE INFO
Leid je leger naar de overwinning in de oorlog om tiberium met Command & Conquer™: Rivals, een competitief real-time strategiespel op de mobiel! Vecht om de vijand te domineren met bevelhebbers van het Global Defense Initiative en het Broederschap van Nod. Pas je leger aan met een unieke bevelhebber, infanterie-eenheden en voertuigen. Versla tegenstanders in een-op-eengevechten en stuur je strijdkrachten strategisch aan om elke overwinning binnen te slepen. In deze oorlog is controle macht.

VOER HET BEVEL OVER JE LEGER
In Command & Conquer: Rivals bepaalt de strategie achter je vaardigheden of je wint of verliest. Kies een bevelhebber om je strijdkrachten te leiden. Elke bevelhebber heeft krachtige vaardigheden die je aanpak kunnen beïnvloeden en het tij van de strijd kunnen keren. Creëer winnende combinaties van infanterie, tanks, vliegtuigen en hightech behemoths. Stem je leger af op de unieke vaardigheden van je bevelhebber en gebruik gevreesde wapens en voertuigen in een totale oorlog.

DOMINEER RIVALEN OP HET STRIJDVELD
Speel duels in live-gevechten met andere spelers terwijl je real-time strijdt om de heerschappij op de map! Vecht voor het Global Defense Initiative of het Broederschap van Nod. Vul je voorraden aan en versterk je leger met waardevolle bevoorradingskonvooien. Voltooi dagelijkse uitdagingen voor enorme beloningen die je bevelhebbers, wapens en vaardigheden verbeteren. Breid je leger uit met elke overwinning en klim omhoog in het klassement!

Registreer je vandaag alvast en ontvang de Early Bird Bundle, inclusief een Titan-eenheid, Diamanten en Credits als Command & Conquer: Rivals wereldwijd wordt uitgebracht.
Videos en screenshots

Meer informatie:
Play Store
Officiële website
Officiële Forums

• Renzzie
Ik zal de post uitbreiden als er animo is voor dit spel.

Zelf ben ik al een tijdje aan de gang met dit spel. Heb inmiddels een uurtje of 12 erin zitten. Het lijkt erg veel te willen kopiëren van Clash Royale. Units upgraden/kaarten verzamelen/card requests in een clan/crates/etc. De game is zelf absoluut vermakelijk, maar is natuurlijk geen echte C&C. Wel zijn de potjes zeker leuk om te spelen. Al met al is het wel een pure mobile game met alles wat je daarbij kan verachten als je CR hebt gespeeld.

Vragen beantwoord ik graag! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Tja, ze gebruiken de naam van het universum om op een nieuw platform iets te doen dat niks meer te maken heeft met waarom er zoveel fans waren voorheen. Vernieuwing is natuurlijk goed maar voor een groot aantal fans van basebuilding en resource gathering is het nu gewoon te veel veranderd.

Aan de andere kant: dit ziet er bestwel gaaf uit. Jammer dat er nog weinig in-game footage te vinden is.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• michaelvink
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-04 16:42
Afgelopen weekend deze video zitten bekijken. Geeft me bijzonder weinig hoop dat het zelfs maar een leuke game gaat zijn en toont ook goed aan hoe weinig EA heeft geleerd van het Dungeon Keeper fiasco :( Het nodigt mij in ieder geval helemaal niet uit om het eens te gaan proberen.

• Astie
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05-04 19:51
Ik heb sinds enkele dagen de APK gedownload en geïnstalleerd.
Ondanks dat de community ontzettend toxic is over dit spel bevalt hij mij enorm goed. Lijkt qua levellen van je units en verzamelen van kaarten erg op Clash Royale. De gameplay doet precies zoals je verwacht. Simpel en doeltreffend.

Ondanks dat het nog pre-alpha is ben ik nog geen bug tegengekomen. Dit spel blijf ik zeker spelen als het officieel uit is. Ik kan hem iedereen aanraden

• Renzzie
Speel de game sinds de maak van dit topic nog steeds. Gedurende de alpha hebben ze regelmatig leuke features toegevoegd zoals bijv. fairplay, community hub en nieuwe units. De game is wel echt skill based, ook al hebben de levels van je unit uiteraard wel invloed. Als je echter ruk speelt, win je ook niet met hogere level units.

Wel zijn de bundels echt schreeuwend duur. Ze durven gewoon €50 te vragen voor een elite pack. Nu heb ik aardig wat Clash Royale gespeeld, maar deze prijzen gaan echt nergens over.

• Renzzie

• Dharg
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 24-12-2018
Vandaag ook even gespeeld door dr apk te downloaden. Beviel erg goed! Leuk spel. Geef het een kans, speel het voordat je je mening erover geeft! Heel veel spellen zijn al naar android gekomen. Waarom zouden we c&c er geen kans in geven? Je hoeft niet te betalen. En als je je goed inleest en je gaat tegen een sterkere vijand. Dan zul je zien dat zijn unit lvls omlaag word gehaald. Jij meer rewards krijgt als je wint. En je verliest geen bekers als je hem verliest.

Tevens vroeg ik me af. Is er een tweaker clan in de maak?

• SuperKneus
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 09:25

SuperKneus

SuperKneus was here

Gisteren is hij officieel gereleased. Ik moet toegeven dat het toch wel een grappig spel is.

Zijn er nog meer Tweakers die het spelen? Moeten we al een Alliance starten voor Tweakers?

De groente en tot sinas

• Boerekool_
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19-04 10:04
Het is een beetje een card-collection game waar zoveel mogelijk geld mee verdient moet worden. Veel chests waarvoor je dagelijks in moet loggen, first wins of the day bonusses, etc, etc, etc.

Opzich ziet het er nog wel aardig uit, ik ben benieuwd hoe de balance is op latere levels. Geen idee hoe snel het gaat vervelen.

Alliance starten lijkt me een prima idee. Ingame name: "No name"

• Slicey
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 31-01 11:58
De gameplay vind ik zeer vermakelijk, fast paced, strategisch en met best goede graphics.
Clan system is best leuk alleen wens ik wel een splitsing tussen donation en chat aangezien de feed best chaotisch kan zijn. Het verzamelen van kaarten is helaas wel de best standaard pay to win systeem.. ja je kan alle kaarten krijgen door free to play te zijn maar het gaat zo veel sneller als je geld uitgeeft en je bent in je league gewoon beter.. dat is jammer

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kreeg geen tweakers groep/clan gevonden, die zojuist aangemaakt.

User:Holland
team: Tweakers.net

Drop even een berichtje hier of DM, dan kan je toevoegen aan de groep.

himlims_ wijzigde deze reactie 06-12-2018 08:27 (77%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Chris van der G
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-04 08:35

Chris van der G

Tailchakra

Héé en tweakers clan! Ik had mij al elders aangemeld maar ik kan dat natuurlijk annuleren. Dit is veel leuker!
Ik heb nu 10 ranked games gehad en een 100% winrate, heb het gevoel dat dit het goede moment is om in te stappen om een lekkere boost te krijgen (mensen die nog niet begrijpen wat de beste manier is :-))

Mijn naam is Tailchakra! Gezellig als wij ons allemaal hier bij elkaar aanmelden denk ik

2x Xeon X5650 + 2x Corsair H55 + Supermicro X8DTL-6F + 96GB DDR3-1333 + 40TB + Define R5 | i5-7500 + GTX 1060 GAMING X+ 6G + MSI B250I + 8GB Kingston DDR4-2400 + Node 304 | Xiaomi Mi A1 | Nexus 7 32GB

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik krijg deze game net als Instagram reclame en dacht “hee grappig. Is die al uit”.

Als ik dan Google vind ik alleen maar haat rond het free to play gedeelte. Ik twijfel er alleen aan of die mensen de game wel echt gespeeld hebben.

Wat is die ervaring hier? Is het storend?

Ik speel zelf veel BoomBeach (ook F2P) maar daar irriteert het mij eigenlijk totaal niet, gewoon spelen wat je wilt spelen en een dagje wegleggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 12-04 17:55

NeoMe

#Addict

Heb ook een tijdje TitanFall variant gespeeld, is ook zoals Clash Royale. Houdt mij niet lang bezig, ik had liever een klassieke versie gezien.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• JiePie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12-2018

JiePie

Hoihoi!

Gisteren ook spontaan gezien dat die al uit was, geïnstalleerd en de tweakers.net clan gejoined.

Ik vind de gameplay voor een mobile rts echt zeer goed gemaakt. Het benutten van je units is niet simpelweg drag, drop & forget zoals bij veel mobile games. Je kunt je units rond blijven micro-en om ze zo goed mogelijk te benutten.

Het C&C thema is echt vet en ik ervaar op dat gebied ook wel enige nostalgie.
Er zit helaas wel een beetje een P2W element achter. Alsin dat je gematched kunt worden tegen andere spelers wiens kaarten hogere levels hebben, doordat ze of al meer hebben gespeeld of simpelweg hebben betaald.
Dit is eigenlijk hetzelfde model als alle Supercell games (Clash of Clans, Boom Beach, Clash Royale) dus als dat je niet stoort, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Je moet er wel met de juiste mindset in stappen.

Alle haat op het spel komt voornamelijk vanuit mensen met het perspectief van een klassiek PC C&C stijl spel, wat het op de mobiele versie dus gewoon niet is. Maar vanuit het perspectief van de mobiele branche, vind ik dit spel absoluut geen haat waardig.

Lichte humblebrag; ik heb tot nu toe ook een 100% winrate. Het is goed mogelijk om mensen met hogere levels eruit te spelen door je units meer te managen. De skill ceiling ligt hier hoger dan bij de meeste mobile games.

Mind over matter

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

snap er nog niet zo veel van waarom potje op potje op potje verlies :s iemand lijstje van welke units goed / effectief zijn tegen welke units? inmiddels bijna alle filmpjes van mr.benziegezien, wel wat wijzer geworden, maar verlies nog steeds potje op potje.

verder zit game wel aardig in elkaar, best goed c&c feel :P dat rts ascpect komt vrij aardig tot recht, en vereis. Meer tactiek en skills dan in eerste instantie lijkt.

ps; is wel een battery drain deze game op iphone 7; gaat sneller leeg dan m kan opladen (inmiddels kan er stukje bacon bakken op de achterkant :?)

himlims_ wijzigde deze reactie 06-12-2018 14:25 (72%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Patch

Commanders,
We have a balance update to adjust several units. Please see below for details on the unit balance changes.
GDI
DRONE SWARM
“Drone Swarm has too many strengths early on. Between their ability to snipe points to always being able to quickly gain a favorite position in a fight, we decided to slow them down a bit..”
• Speed decreased to Fast (was Fastest)

GENERAL SOLOMON
“Players were using this hero power to destroy the base, which leaves the opposing player with very little counterplay. We have made it more difficult to use this strategy.”
• Damage to structure decreased to 4000 (was 6000)

HAMMERHEAD
“This change should keep the DPS of the Hammerhead the same but allow it to kill small targets such as the Drone Swarm more quickly. We have also decreased its life so it is not quite so tanky when holding a point”
• Health decreased to 1950 (was 2250)
• DPS unchanged
• Damage vs Aircraft decreased to 595 (was 700)
• Damage to the base decreased to 300 (was 500)
• Attack delay decreased to 1.7 seconds (was 2 seconds)

JUGGERNAUT
“This unit feels powerful when its out and set up. It does a great job of fulfilling the role of a long range artillery but it was just a bit too expensive. This change will allow players to pull it out a little earlier, allowing them to move it into position sooner. With the lower cost, it is easier to replace if destroyed.”
• Cost decreased to 120 (was 140)

SANDSTORM
“Often when a Sandstorm faced multiple targets it would end at a disadvantage. This change solidifies it as a unit that you want to hit as many targets as possible at the same time with.”
• Sandstorm no longer splits damage between enemy units
• Number of missiles fired is now 12/24/36 (was 12/18/24)

SHOCKWAVE TROOPER
“This change is to fix several issues when level differences are involved”
• Health decreased to 465 (was 480)
• Damage increased to 136 (was 130)

SNIPER SQUAD
“We are happy with the previous buff they received but felt they were not punished enough when caught.”
• Health decreased to 250 (was 300)

TALON
“This change is to fix several issues when level differences are involved.”
• Damage vs Aircraft increased to 345 (was 293)
• Damage vs Vehicles decreased to 20 (was 50)

Nod
BANSHEE
“Banshee has been a little weak ever since its change. This change will lower its time to kill so its not in danger for quite as long.”
• Attack delay decreased to 1.4 (was 1.6)
• Damage vs Aircraft increased to 345 (was 293)

BUGGY
“Buggy’s DPS to air is now on par with its GDI counterpart.”
• Damage vs Aircraft increased to 76 (was 67)
• Speed increased to Fastest (was Fast)

CHEM BUGGY
“We increased the cost of the Chem Buggy previously as a safety nerf but we feel it’s time to take the training wheels off this little green machine.”
• Cost decreased to 60 (was 70)

FLAME TANK
“Flame tank was in a rough spot. We have increased its damage to infantry and structures to make it fit its intended design.”
• Damage vs Structures increased to 550 (was 400)
• Damage vs Infantry increased to 300 (was 200)

FLAME TROOPER
“This change is to fix several issues when level differences are involved”
• Health reduced to 465 (was 480)
• Damage increased to 68 (was 65)

GIGA CANNON
“With more and more counters being introduced we decided to make the mighty Scoot and Shoot a bit more accessible so it’s not so punishing when it’s destroyed.”
• Cost decreased to 80 (was 100)

KANE
“Kane’s Obelisk was.a bit dominate and had the ability to kill harvesters on some maps. This change will make it a bit pricier so it comes out a little later and destroying the tower is more punishing.”
• Cost increased to 140 (was 120)
• Damage vs harvesters decreased to 500 (was 1000)

PHANTOM
“The Phantom has been the air superiority for Nod with very little air counterplay. We have decreased the EMP to match its reload time so units struck by it have a chance to fight back before they are struck again and can clearly see the time remaining by the reload bar.”
• Health decreased to 1800 (was 2000)
• EMP duration decreased to 6.5 seconds (was 10 seconds)
• Reload time increased to 6.5 seconds (was 6 seconds)

TICK TANK
“This change will make Tick Tank a bit tankier above ground, allowing it to get into position while also getting a slight tankiness increase while burrowed.”
• Health increased to 1800 (was 1400)
• Damage reduction decreased to 70% (was 75%)

WIDOWMAKER
“We are glad that the Widowmaker feels powerful as Nod tech a history of struggling in the past but we wanted to make sure it still matched the design of being an anti-infantry/anti-air unit.”
• Damage vs Vehicles decreased to 50 (was 100)
• Cost increased to 90 (was 80)
• Damage vs Base decreased to 300 (was 400)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• rotterdamz
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 07-12-2018
Ik vind dit een leuke spel :)

Het enige wat ik niet snap is de cooldown om een unit te spammen. Soms duurt het enorm lang en soms gaat het enorm snel. Waar ligt dit aan?

En heeft het nut om snel een flag/zone te veroveren in het begin? De raketmeter loopt, maar levert het verder iets op?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rotterdamz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:30:
Ik vind dit een leuke spel :)

Het enige wat ik niet snap is de cooldown om een unit te spammen. Soms duurt het enorm lang en soms gaat het enorm snel. Waar ligt dit aan?
heeft te doen met aantal units wat je reeds op veld hebt staan, zie links onderin dat kleine blauwe balkje
En heeft het nut om snel een flag/zone te veroveren in het begin? De raketmeter loopt, maar levert het verder iets op?
nope hleemaal niets; zolang je maar de 'pads' owned wanneer die balk het einde raakt, waarna raket gelanceerd wordt. (beetje lame dat wel)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• RobertoBravo
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18-04 09:46
himlims_ schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:31:
[...]

heeft te doen met aantal units wat je reeds op veld hebt staan, zie links onderin dat kleine blauwe balkje

[...]

nope hleemaal niets; zolang je maar de 'pads' owned wanneer die balk het einde raakt, waarna raket gelanceerd wordt. (beetje lame dat wel)
Je hebt wel een verdedigend voordeel, dus als je snel die pads hebt kan je vanuit verdedigende positie deze makkelijker behouden dan ze te moeten overnemen. Dit omdat je al kan schieten wanneer de tegenstander nog beweegt.

• rotterdamz
[...]

[...]

[...]

[...]

Dus als ik nog units heb met weinig leven is het beter dat ze dood gaan, als eerst opofferen.

• rotterdamz
Hebben jullie nog tips en tricks?

Ik vind het wel lastig om vliegtuigen te bedienen. Vooral die ene die 2 keer kan schieten en dan moet reloaden.

Soms word het een complete chaos qua bediennen van vele units, je tegenstander in de gaten houden en de raketmeter in de gaten houden :D

• SuperKneus

SuperKneus

SuperKneus was here

ik wacht vaak met mijn harvester maken maar loop dan ook tegen het probleem dat ik hem op een gegeven moment ben vergeten te maken en dus tegen een cashflow probleem aanloop.
En ik heb nog problemen met mijn deck, die tech units zijn sterk en krachtig maar best duur. Maar als de tegenstander met titans aan komt loop ik nog wel eens tegen het probleem dat ik er niet goed op kan reageren.

De groente en tot sinas

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

YouTube: Captain Benzie

Tips kan je niet geven, want verlies 70% ofzo :? maar dat YT kanaal bevat vwel veel hulp en uitleg

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:25

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Leuk spelletje, net begonnen, maar me al wel aangemeld voor de tweakers.net alliance

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• SuperKneus

SuperKneus

SuperKneus was here

Ik ben ook over naar Tweakers.net, ingame MrHanky

SuperKneus wijzigde deze reactie 09-12-2018 19:32 (4%)

De groente en tot sinas

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 29-03 18:41
Ik zit er ook bij met de naam Albatrauz :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

rotterdamz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:42:
Hebben jullie nog tips en tricks?

Ik vind het wel lastig om vliegtuigen te bedienen. Vooral die ene die 2 keer kan schieten en dan moet reloaden.

Soms word het een complete chaos qua bediennen van vele units, je tegenstander in de gaten houden en de raketmeter in de gaten houden :D
Zorgen dat je op een pad 2 units hebt staan, vooral in het begin, dan is het vaak man VS man. Als je dan 2 teams hebt staan zul je een stuk minder schade oplopen. Dus ik doe vaak eerst de harvester, en dan een team, en dan nog een team of een buggy. Daarna een pad aanvallen/bezetten. Nog leuker om dan eerst 1 team te sturen, als ze die aanvallen komt plots je buggy. Eat that :P

Overigens is GDI Vs NOD vaak gedoemd te verliezen, die wormen en flamethrower tanks zijn enorm sterk. Met een flamethrower tank kun je zo de basis platbranden of talloze strijdkrachten platbranden. (Meerdere keren gehad dat tegenstander bijna niets deed, en plots met 2 van die tanks kwam. Dan moet je echt zwaar geschut hebben, anders brand ie je basis plat)
En zo'n worm onder een platform zorgt er eigenlijk voor dat geen enkele tank of team het platform kan bezetten. Die moet je echt met een bombardement vanuit een vliegtuig kapot maken.
Als zowel je tegenstander als jijzelf die wormen bouwt wordt het echt een gekkenhuis op het veld :D

Van het pay2win heb ik geen last ofzo, als je betaald en dus veel materiaal hebt win je, waardoor je snel in hogere levels terecht komt denk ik zo. Nu inmiddels op level 10, maar mee NOD blijf ik hangen rond de 900-1000xp. GDI ben ik nu dus lekker mee aan het ontwikkelen. Die tanks die zich ingraven, wormen en bommenwerpers werken prima.

Oh, en net nog ingemaakt, iemand die meteen met een paar lichte wagens mijn harvesters aanviel. Duurde voor mij even voordat ik voldoende tegenstand kon bieden. Want ja, je raakt geld kwijt en het bouwen van een tank duurt even.

_ferry_ wijzigde deze reactie 11-12-2018 08:35 (20%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik gooi m even op inactief; zolagn die NOD fire-tank jouw basis in 5sec. kan slopen, is de balans compleet zoek. want is niet te counteren..

met NOD, bouw geen harverster, geen building niets; direct gaan voor de flamethrower tank = instant win. zo lame ...

himlims_ wijzigde deze reactie 11-12-2018 12:47 (40%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• RobertoBravo
himlims_ schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:28:
ik gooi m even op inactief; zolagn die NOD fire-tank jouw basis in 5sec. kan slopen, is de balans compleet zoek. want is niet te counteren..

met NOD, bouw geen harverster, geen building niets; direct gaan voor de flamethrower tank = instant win. zo lame ...
De Rockworm heeft die fire-tank in 2 klappen kapot

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RobertoBravo schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:24:
[...]

De Rockworm heeft die fire-tank in 2 klappen kapot
En gdi?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• RobertoBravo
Ik heb zelf nog niet als GDI tegen NOD gespeeld, zo gauw ik een werkbare tactiek heb laat ik het je weten.

Tegen flame tank:
  • Twee predator tanks
  • Orca's
  • Titan
lijken alle 3 wel goed te werken. Vooral tegen de tanks zijn ze redelijk kansloos. Voordeel hierbij is weer dat als de Predators aangevallen worden door Nod Laser Squad, deze friendly fire damage pakken door het vuur van de Firetanks.

Kan je eigenlijk ook custom matches spelen tegen vrienden?

RobertoBravo wijzigde deze reactie 13-12-2018 16:33 (62%)

• RobertoBravo
'Flame Tank
The Flame Tank Was doing a bit too much; it could take down a base incredibly fast. So we have reduced its damage against structures, lowered its life but lowered its cost to match.

Damage vs Structures decreased to 425 (was 550)
Health decreased to 3500 (was 4000)
Cost decreased to 110 (was 130)'

• Renzzie
Daarnaast werkt voor GDI tal van units. Een simpele predator tank sloopt een flame tank zo.
En als je je liet verrassen door een NOD die niets deed en alleen een flame tank bouwt verdien je toch te verliezen? Je moet dan complete mapcontrol hebben, incl counter. Je ziet immers het tech center gebouwd worden.

Ik speel deze game inmiddels sinds de zomer en ben tiberium leage met GDI en NOD. Wat ik nieuwe spelers vooral fout zie doen is te weinig agressief spelen.

Paar pointers:
- Zorg ervoor dat er continu druk ligt op de tegenstander. Zo begin ik bijv. altijd met harvester > rocket troopers. Lekker druk zetten en als je ziet dat hij een counter heeft, gewoon teruglopen en een bijv een buggy bouwen. Zorg dat de rocket troopers blijft leven. Als hij greedy is bouwt hij 2 harvesters en die kill je dan zo. Hoppa, meteen voorsprong.
- Als je ziet dat hij dubbele harvester gaat, zorg dan dat de pads zo snel mogelijk launchen. Hij zal dan tech units bouwen en in mijn deck heb ik bijv. een slechte counter tegen Titans. Alles wat ik dus kan doen is zo snel mogelijk proberen te winnen
- zorg ervoor dat je launchpads altijd bezet zijn. Loop je mannetje heen en weer in de laatste seconden zodat de enemy er niet op kan en jij wint
- air units zijn heerlijk om nog even snel op een pad te vliegen om een rocket te vertragen/toch te laten schieten. Ik doe dit ook aan de lopende band met de repair drone van dr Ling
- een dooddoener, maar verlies geen harvesters. 100 extra credits voor je enemy en dit is het verschil tussen wel of geen tech units op het speelveld.

Edit:
Dit is trouwens mijn deck.
GDI: Rocket troopers / Shock troopers / Humvee / pitbull / predator tank / Talon // Dr liang
NOD: Infantry / Rocket troopers / Buggy / bikes / Scorpion tank / Flame tank // Jade

ik speel met GDI iets passiever door de heals en met NOD agressiever door de tech units + bom van Jade.

Renzzie wijzigde deze reactie 14-12-2018 10:00 (72%)

• Niedel
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 11-04 22:47
Zojuist aangemeld bij alliance, nu ongeveer 4000 medals.
Ingame name : Niedel

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand die alliancie beheer wil overnemen? ben 'klaar' met de game

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• douwe.nl
  • Laatst online: 19-04 14:40
Net geïnstalleerd. Vind het leuk, vooral vanwege het real time besturen van je eenheden.

Zou de alliance wel willen joinen: Aufklarer.nl

• Renzzie
himlims_ schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:17:
iemand die alliancie beheer wil overnemen? ben 'klaar' met de game
Ik ben ook gestopt. Na ongeveer een half jaar spelen was de koek op hier. De 'luck' factor van de gekozen decks vond ik toch te groot. Op sommige decks had je simpelweg geen counter. Ook was het ruk om te switchen tussen decks op Platinum omdat je units gewoonweg te laag geleveld waren.

Daarnaast vind ik het p2w element gewoon te groot. Ze doen goed hun best om dat te verbloemen door de fair play regels, maar het blijft gewoon ruk om tegen iemand te spelen die sterkere units heeft. Als laatste vind ik het irritant dat ze gedurende de beta tot release continu manieren hebben bedacht om de inkomsten omlaag te schroeven, hierdoor wordt je continu naar de store geduwd. Het duurde voor mij nu vrijwel een week voordat een unit 1 balkje omhoog kon schroeven.

Wat heeft jou doen besluiten te stoppen?

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:25

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik vond het zelf gewoon te snel saai worden. Leuk spelletje, maar de lol gaat er te snel af.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• douwe.nl
  • Laatst online: 19-04 14:40
Het trekt mij nu al minder.... Word tijd voor een echte mobile rts

• Stef120
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:07
Word er nog gespeeld?
Ik ga het spel installeren en wil wel de clan joinen. :)
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True