Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Ik zoek een?
Een Tablet voor Flash games zoals Candy Crush en dat soort spellen,Facebook,Twitter,Mail, af en toe YouTube

Wat is je budget?
€200-€375

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Flash games zoals Candy Crush en dat soort spellen,Facebook,Twitter,Mail,Spotify, af en toe YouTube

Wat heb je zelf al gevonden?
IPad 2017 32GB WIFI 9,7'' , SamSung Galaxy Tab A 2016 32GB 10.1''.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hallo, Ik zoek een tablet voor iemand die niet extreem veel met de tablet doet dan wat ik hiervoor genoemd heb. Ze kent de Andriod telefoons en tablets goed (hiervoor SamSung tab 3 10.1'' gebruikt). Nu is mijn vraag natuurlijk wat is een goede tablet. Ze wil niet voor allerlei simpele apps te hoeven betalen of voor functies te betalen. De tablet zou rond de 9,7-10.1'' inch moeten zijn i.v.m. last krijgen van de ogen na een tijdje kijken op een kleiner scherm. Zelf heb ik altijd een Andriod device gehad en zelf ben ik daar te spreken over. Maar ze hoor ook dat de IPad goed is. Maar de tablet moet redelijk zijn ook met scrollen en openen van mail etc. De batterijduur is niet extreem belangrijk maar een uurtje of 6 zonder dat hij aan de lader moet zou zeer prettig zijn. Welke tablet raden jullie aan?

Hoop van jullie te horen :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Ik ben zelf iemand met een Android telefoon en iPad tablet. Reden is dat Apple rondom Tablets het ecosysteem beter op orde heeft, en op iPad's zijn gewoon Gmail en andere Google apps, als je daar gebruik van wilt maken ipv de standaard meegeleverde apps, gratis in de app store te vinden.

Qua betalen voor software, als je het op Android al gekocht hebt zul je het op Apple opnieuw moeten aanschaffen, maar over het algemeen is alle gratis content bij beide gelijk.

In de Mediamarkt kun je de iPad proberen als je de snelheid wil testen, ik heb ze vandaag nog zien liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:42

WCA

Android tablets zijn voor het geld vaak gewoon niet zo snel en lang ondersteund als Apple tablets helaas. Als je dacht dat updates een drama zijn bij Android telefoons, dan is het bij tablets al helemaal verschrikkelijk. Toen ik mijn iPad 2018 kocht, was er geen enkele tablet op de markt die de nieuwste android draait (mogelijk nu nog steeds niet). De Samsung Tablet die nota bene 150 euro duurder was dan mijn iPad, draaide zelfs nog Nougat, en het model is alweer een jaar oud.

Naar mijn idee is de Android tablet markt compleet uitgestorven en verwaarloosd. Jammer, want ik vind Android een prettig besturingssysteem, ik gebruik het met veel plezier op mijn telefoon.

Batterijduur van de iPad 2018 is uitstekend, en de snelheid is heel dik in orde. Ik vind het een dikke aanrader.

(Ik weet ook niet of je een hoesje wil, maar de keuze voor hoesjes is bij iPads ook vele malen groter)

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:08
Waarom de 2017 iPad? De 2018 versie is al uit hoor.
Voor wat jij ermee doet zou ik die kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
MarnickS schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:46:
Waarom de 2017 iPad? De 2018 versie is al uit hoor.
Voor wat jij ermee doet zou ik die kiezen.
oh nu je het zegt zie ik het en niet eens veel duurder. Dankje voor de tips zal ik eens even gaan kijken morgen. En hij zal dan het een en ander wel beter hebben :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
swhnld schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:00:
Ik ben zelf iemand met een Android telefoon en iPad tablet. Reden is dat Apple rondom Tablets het ecosysteem beter op orde heeft, en op iPad's zijn gewoon Gmail en andere Google apps, als je daar gebruik van wilt maken ipv de standaard meegeleverde apps, gratis in de app store te vinden.

Qua betalen voor software, als je het op Android al gekocht hebt zul je het op Apple opnieuw moeten aanschaffen, maar over het algemeen is alle gratis content bij beide gelijk.

In de Mediamarkt kun je de iPad proberen als je de snelheid wil testen, ik heb ze vandaag nog zien liggen.
Dankje wel ik had al bij azerty om persoonlijke info gevraagd. Maar er stond een klant bij die er zich mee ging bemoeien :/ Dus ga ik morgen eens kijken hoe de IPad voelt etc. en misschien kopen. Dankje wel voor je tijd en informatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Voor de genen die hierop hadden gereageerd. Ik heb voor een tijdje geleden de ipad 2018 toch aangeschaft iedereen bedankt voor jullie mening :)

Pagina: 1