Gezocht: Topic van Tweaker mbt tv kast/meubel

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Vraag

• TK2803
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-05-2025
Mijn vraag
In de afgelopen 6 (max 8 ) maanden is er een topic geweest van een Tweaker die een TV ophangkast had gebouwd/gekocht. Ik ben op zoek naar dit topic. Zou iemand mij de link van deze topic kunnen toesturen ?
Uiteraard ben ik vergeten om de topic aan mijn favorieten toe te voegen. O-)

Eigenschappen van de tv ophangkast
De TS had naast de tekst ook een foto geplaatst van de houten tv ophangkast. De kast was opgehangen aan een wand/muur. Aan deze ophangkast hing daadwerkelijk de tv. De ophangkast had een deur (zoals een keukenkastje) en deze kon geopend worden (in dit geval naar links). Binnenin de ophangkast lag (volgens mij) een receiver o.i.d.

Waarom probeer ik deze te vinden ?
Recent zijn mijn partner en ik verhuisd. We zijn opzoek naar tv meubilair en ik vond de tv ophangkast een leuk concept (vooral dat de tv daadwerkelijk aan de deur van de ophangkast hing en de deur opengemaakt kan worden). Ik kan natuurlijk het concept ook op papier tekenen en aan mijn partner laten zien, maar ik verwacht dat een afbeelding/foto meer dan 1000 woorden zegt:*) . Meer informatie zou ik kunnen vinden in TS zelf.

[ Voor 0% gewijzigd door TK2803 op 04-07-2018 09:01 . Reden: minor text update ]

Alle reacties

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Hier hebben we gewoon een search voor. WVB is nou ook weer niet zo groot.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.