Ik zoek een?
Ergonomische muis.
Wanneer ik aan het eind van de week naar huis gaat is mijn hele pols overbelast:
- draaien is pijnlijk
- buigen is pijnlijk
Na het weekend is het weer goed dus ik geef de muis op mijn werk de schuld en nu zoek ik een ergonimische muis
Wat is je budget?
De werkgever moet betalen dus alles wanneer het te verantwoorden valt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben linkshandig
handlengte van 19,5 - 20 cm (dus tussen gemiddeld en groot in als ik het goed begrijp
Ik wil een ergonimische muis (gewoon dat mijn hand iets naar links is gedraaid)
graag met instelbare scrolweerstand graag een die lekker scrolt: net even doordraaien als je je vinger loslaat.
op een linux pc
met laser ipv optisch ?
Als ik zelf zoek kan ik wel linkshandige muizen vinden maar als ik instelbare scrolweerstand toevoeg als filter, komen alleen rechtshandige muizen naar voren lijkt het.
Met een beetje googlen kom ik meer mensen tegen die ongeveer hetzelfe probleem hebben, bijvoorbeeld wel linkshandig maar een kleine muis.
Wie o wie kan mij helpen.
Ergonomische muis.
Wanneer ik aan het eind van de week naar huis gaat is mijn hele pols overbelast:
- draaien is pijnlijk
- buigen is pijnlijk
Na het weekend is het weer goed dus ik geef de muis op mijn werk de schuld en nu zoek ik een ergonimische muis
Wat is je budget?
De werkgever moet betalen dus alles wanneer het te verantwoorden valt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben linkshandig
handlengte van 19,5 - 20 cm (dus tussen gemiddeld en groot in als ik het goed begrijp
Ik wil een ergonimische muis (gewoon dat mijn hand iets naar links is gedraaid)
graag met instelbare scrolweerstand graag een die lekker scrolt: net even doordraaien als je je vinger loslaat.
op een linux pc
met laser ipv optisch ?
Als ik zelf zoek kan ik wel linkshandige muizen vinden maar als ik instelbare scrolweerstand toevoeg als filter, komen alleen rechtshandige muizen naar voren lijkt het.

Met een beetje googlen kom ik meer mensen tegen die ongeveer hetzelfe probleem hebben, bijvoorbeeld wel linkshandig maar een kleine muis.
Wie o wie kan mij helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door gr8-jen op 05-07-2018 07:29 . Reden: wijzinging van eis ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023