- de zon schijnt altijd wel ergens -
Ik heb een LG 795FT.
Volgens mij is het verschil tusen de LG 795FT en de LG795FT + dat de plus een USB hub onder de monitor heeft zitten.
Wat die lg 775 is weet ik niet. Mischien is dat dat eerste model met die blauwe rand. (vond ik lelijk)
Snakeye out.
Volgens mij is het verschil tusen de LG 795FT en de LG795FT + dat de plus een USB hub onder de monitor heeft zitten.
Wat die lg 775 is weet ik niet. Mischien is dat dat eerste model met die blauwe rand. (vond ik lelijk)
Snakeye out.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd
De LG 775 is een goedkopere versie van de LG795. Niet kopen
Deze komt qua kwaliteit helemaal niet in de buurt van de 795. CT/CT! geloof ik had 'm getest.Refreshrates beduidend lager. Een trieste zaak. Je kon beter iets meer geld uitgeven aan de 795+, heb je echte kwaliteit. Die heb ik ook
Maar hoort deze topic niet in Videoplanken en beeldkannonen
+je vergeten...
Maar hoort deze topic niet in Videoplanken en beeldkannonen
+je vergeten...
Het klopt dat deze niet hier hoort, maar op het moment van schrijven was de dir van videoplanken en beeldkannonen niet beschikbaar. Maar als ik jullie mening goed begrijp zeggen jullie dat die LG 775FT een afrader is en dat die 40 ballen extra voor de LG 795+ alleen maar voor een USB aansluiting is. Nou dan weet ik denk ik wel genoeg.
- de zon schijnt altijd wel ergens -