Tweakers CSS showcase topic

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Hey, nu leek het mij een leuk idee dat iedereen die een custom CSS heeft hier een screenshot kan plaatsen en de code erbij. Dat moet dan zo (sorry, ik ben nu bezig met een moeilijke CSS, dus nu maar even een niet zo mooie...)

Code:
body {
background-color: black;
color: white;
}

h1 {
}

div {
}

span {
}

Screenshot: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BYWNael6goe8ESSAwhMUT5Yc/thumb.png

Even 2 huisregels, 1: je mag helpen als iemand een stukje code heeft dat niet werkt als hij daar om gevraagd heeft.
2: niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij hebt, en niet iedereeen de ervaring met CSS die jij hebt.grote kans dat jij iets anders had geprogrammeerd, of er uit had laten zien (niet hetzelfde!). Geef dus alleen opbouwende kritiek, zodat iedereen nog durft te posten op andere topics.

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit forum te openen, dus moderator, als jij denkt dat ik verkeerd zit verplaats me naar de juiste plek!

[ Voor 82% gewijzigd door dec0de op 04-07-2018 09:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:00

Aganim

I have a cunning plan..

Ik vind dat je de huisregels wel erg negatief hebt verwoord, zeker de laatste zin.

Het forum is een plek voor discussie, maar ik begrijp dat we alleen mogen knikken als we iets mooi vinden en opbouwende kritiek niet gewenst is? Sorry, maar onder die voorwaarden voel ik mezelf niet geroepen om mijn custom CSS te plaatsen, ik heb er namelijk juist graag feedback op. ;)

En anders zou mij advies zijn om je formulering in ieder geval eens onder de loep te nemen, zinsnedes als 'en hou anders je mond' vind ik op een discussieplatform wat grotendeels door volwassenen bezocht wordt niet erg gepast. We zijn geen kleine kinderen hier.

[ Voor 0% gewijzigd door Aganim op 04-07-2018 09:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Aganim schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:26:
Ik vind dat je de huisregels wel erg negatief hebt verwoord, zeker de laatste zin.

Het forum is een plek voor discussie, maar ik begrijp dat we alleen mogen knikken als we iets mooi vinden en opbouwende kritiek niet gewenst is? Sorry, maar onder die voorwaarden voel ik mezelf niet geroepen om mijn custom CSS te plaatsen, ik heb er namelijk juist graag feedback op. ;)

En anders zou mij advies zijn om je formulering in ieder geval eens onder de loep te nemen, zinsnedes als 'en hou anders je mond' vind ik op een discussieplatform wat grotendeels door volwassenen bezocht wordt niet erg gepast. We zijn geen kleine kinderen hier.
Als jij er om vraagt mag het, maar het kan zijn dat mensen veel negatieve kritiek geven, en dat mensen daarom überhaupt niet meer posten... ik zal de huisregels even aanpassen!

Edit: zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lets find it schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:04:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit forum te openen, dus moderator, als jij denkt dat ik verkeerd zit verplaats me naar de juiste plek!
Zo werkt het niet. ;) Als het niet mag, haal het dan achteraf maar weg.

Maar goed, hier hebben we dus al een topic voor, zie de link hierboven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.