Toon posts:

Suggestie: Extra zoekfilter voor laptops

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste admins,

is het misschien mogelijk om als zoekfilter voor laptops het (maximaal) aantal HDD's/SSD's in een laptop toe te voegen?

Op dit moment zijn dit geen selectiecriteria, echter deze informatie staat wel reeds in de specificatie lijst.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00

Mooijekind

Manager Product Content
Wij krijgen alleen door hoeveel HDD / SSD er zijn geinstalleerd en niet wat het eventuele maximum is.
Op de specificatiepagina tonen we idd het aantal geinstalleerde schijven.

Bij filters lijkt me dit getal niet relevant , je wilt alleen wel weten of er een HDD danwel SSD (of combi van deze inzit) en dat tonen we al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:28
Lijkt me ook handig, maar ook erg lastig. Heb hier bijvoorbeeld een nieuwe Dell latitude, die kan je bestellen met een 2,5” sata schijf of een m2 schijf. Dacht ik, mooi, bestellen met 256 gb m2 ssd en er zelf nog een 1 TB ssd bij zetten (veel snelle opslag nodig). Blijkt dat het of of is en ze de fysieke locatie delen.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mooijekind11 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:59:
Wij krijgen alleen door hoeveel HDD / SSD er zijn geinstalleerd en niet wat het eventuele maximum is.
Op de specificatiepagina tonen we idd het aantal geinstalleerde schijven.

Bij filters lijkt me dit getal niet relevant , je wilt alleen wel weten of er een HDD danwel SSD (of combi van deze inzit) en dat tonen we al.
Zoals @FoxLenny hierboven al aangeeft is vooral het maximaal aantal simultaan te installeren SSD/HDD interessant wanneer je zoals hij en ik een machine zoekt met de mogelijkheid om (extreem) veel (snelle) storage te kunnen plaatsen/upgraden.

Aangezien je niet over deze informatie beschikt kun je daar natuurlijk niet op zoeken/filteren.

Als "next best thing" levert de mogelijkheid om te kunnen filteren/zoeken op daadwerkelijk geinstalleerde aantallen SSD/HDD je in elk geval wat er in een systeem minimaal mogelijk is.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2018 19:31 . Reden: typo's ]