Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op mijn pc gewoon gamen en huis tuinen keuken surfen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken?
Ik wil games spelen zoals Overwatch en WOW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil me pc ongeveer rond de 750-800 iets meer dan 800 kan ook maar niet teveel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een harden schrijf die in eventueel mee wil nemen maar veder niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil zowiezo graag weten of mijn interne geheugen goed is, en of er wat beteren producten zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
als het een beetje hoor baar is maakt het niet uit maar als het echt hoor baar is dat liever niet (dus als het boven ander geluid boven komt of het afleidend kan zijn, groten maakt niet uit, energie maakt ook niet uit, en 1080p is goed genoeg maar als het kan 1440 en 60 fps.
Ga je overklokken?
Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard vindt ik wel prima maar het liefst zo goed mogelijk.
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie me kunnen wijzen op beteren producten/onderdelen op een redelijken prijs, en graag waarom het niet goed is, zodat ik er van kan leren. Ook hoorden ik vrienden zeggen dat ding op elkaar moet passen maar ik weet niet wat dat inhoud.
Final
Alvast bedankt
Ik wil op mijn pc gewoon gamen en huis tuinen keuken surfen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken?
Ik wil games spelen zoals Overwatch en WOW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil me pc ongeveer rond de 750-800 iets meer dan 800 kan ook maar niet teveel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een harden schrijf die in eventueel mee wil nemen maar veder niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil zowiezo graag weten of mijn interne geheugen goed is, en of er wat beteren producten zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
als het een beetje hoor baar is maakt het niet uit maar als het echt hoor baar is dat liever niet (dus als het boven ander geluid boven komt of het afleidend kan zijn, groten maakt niet uit, energie maakt ook niet uit, en 1080p is goed genoeg maar als het kan 1440 en 60 fps.
Ga je overklokken?
Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard vindt ik wel prima maar het liefst zo goed mogelijk.
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie me kunnen wijzen op beteren producten/onderdelen op een redelijken prijs, en graag waarom het niet goed is, zodat ik er van kan leren. Ook hoorden ik vrienden zeggen dat ding op elkaar moet passen maar ik weet niet wat dat inhoud.
Final
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 147,84 | € 147,84 |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 84,43 | € 84,43 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 297,99 | € 297,99 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 59,- | € 59,- |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 150,60 | € 150,60 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 60,50 | € 60,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 880,31 |
Alvast bedankt
[ Voor 65% gewijzigd door bizzdohd474 op 21-07-2018 01:16 ]