netmeeting achter server

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
hoi,

ik heb een vraagje ik wil op mijn pc een netmeeting opzetten dus met web cam's en zo
nou werkt het apparaat wel alleen als ik dus een meeting start dan kan mijn collega mij dus wel zien maar ik hem wel.

ik neem aan dat dat door mijn server komt

maar ik kan niet echt aan hem vragen of hij mij op IP nivo kan proberen aan te spreken
want mijn vaste ip is van mijn server

eigenlijk is het de bedoeling om het op te zetten met mijn broer in amerika (voor mijn moeder (als die bij mij is))

BVD

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Je zoekactie naar 'netmeeting' leverde 264 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Daar staan massa's topics tussen over poorten enz. Heb je die allemaal al gehad :?

• funnie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09-2023
lekkere dooddoener weer ik heb de hele week al naar oplossing gezocht.en dan niet alleen op netmeeting gezocht maar ook netwerk enz enz. en geen enkele topic over deze vraag is dus echt beantwoord ja de standaard dingen als portmappen. nou werkt dus niet.. dus donderop met die stomme search .
bah!

How many babies can a motherboard have?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 18:33 schreef funnie het volgende:
lekkere dooddoener weer ik heb de hele week al naar oplossing gezocht.en dan niet alleen op netmeeting gezocht maar ook netwerk enz enz. en geen enkele topic over deze vraag is dus echt beantwoord ja de standaard dingen als portmappen. nou werkt dus niet.. dus donderop met die stomme search .
bah!
Een beetje minder mag best hoor, de vraag die de persoon in kwestie stelde kan met de search wel degelijk worden beantwoord.

Ik vond dit (vrij recente) topic:
[topic=184742]

Kortom Afbeeldingslocatie: http://home-2.wolmail.nl/~fm124392/go_search.gif

En geen standaard over poortmappen? |:(

Mag ik ff lachen zeg, nee er is geen standaard, er is gewoon een complete FAQ over geschreven, je weet wel, dat ding dat je geacht wordt te lezen voor je een vraag stelt...

[topic=184484]

[Edit: aanvulling]

• funnie
DUH!
Niet elke situatie is hetzelfde!

en zoals ik al zei portmappen werkt dus niet.. en dan zal het ook wel voor meerdere personen gelden. Dit is dan niet een mijn topic, juist om dit soort K*Topmerkingen durf ik zoiets al niet eens te vragen...
dombo's

wordt met de dag leuker hier. :(

en neej minder kan het niet !

(lees portmappen gaat HIER niet...werkt niet...noppes nada. ja andere pc gaat offline erdoor)

ik reageer al ff niet meer . Is beter dit is toch niet mijn topic

• Roelant
  • Niet online
Misschien als poortmappen *niet* werkt moet je er even bij zetten dat het niet werkt voor je begint te vloeken, tieren en flamen. Want als je dat er niet bijzet *lijkt* je vraag een standaard vraag en kun je een standaard antwoord verwachten.

Het is dus incorrecte formulering van je eigen vraag die je dan parten speelt en niet de "stomme tweakers" met "K*Topmerkingen".

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

Gelieve een beetje liev tegen elkaar te zijn, er is al genoeg ruzie op de wereld :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• funnie
oke laatste opmerking...

Het ging me om de standaard search opmerking.

en aangezien het om een onderwerp gaat die me al lang bezig houdt (lees: dag en nacht)

waaronder in de search zoeken. de winroute wingates sygate proxy dit proxy dat...

En niets werkt kan ik je verzekeren als iemand dan toch durft zo'n topic te openen dat ik dan van harte mee lees omdat misschien 1 iemand met DE oplossing komt...
Die wel voor ons werkt.

sorrie als ik ff uitviel maar meende het wel op dat moment.

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 18:47 schreef funnie het volgende:
en aangezien het om een onderwerp gaat die me al lang bezig houdt (lees: dag en nacht)waaronder in de search zoeken. de winroute wingates sygate proxy dit proxy dat...

En niets werkt kan ik je verzekeren als iemand dan toch durft zo'n topic te openen dat ik dan van harte mee lees omdat misschien 1 iemand met DE oplossing komt...
Die wel voor ons werkt.
Wat is dan het probleem? Want ik ben heus niet beroerd om te helpen ofzo, maar ik kan me niet herrinneren een topic voorbij te hebben zien gekomen waarin iemand een vraag stelde over netmeeting, waarbij hij of zij aangaf dat poortmapping het probleem niet oploste...

Dus misschien is dit de aangewezen topic om dat te doen *D

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 18:33 schreef funnie het volgende:
bah!
Ik zal nog eens een poging doen om iemand te helpen |:(

Ik bracht het tot niet bot of onfatsoenlijk :? Dat hoor jij dat ook niet te doen..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

Op dinsdag 17 juli 2001 18:53 schreef dredge het volgende:
Ik zal nog eens een poging doen om iemand te helpen |:(

Ik bracht het tot niet bot of onfatsoenlijk :? Dat hoor jij dat ook niet te doen..
Klik jij eens hier en ga je eens in een hoekje schamen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 18:44 schreef Traag het volgende:
Gelieve een beetje liev tegen elkaar te zijn, er is al genoeg ruzie op de wereld :)
Ok ! :)

O+

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ja ok allemaal leuk maar ik gebruik dus geen winroute maar gewoon win2000 adv server ICS

waar moet ik dat installen dan ?

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
ff zoeken onder instellinge, en dan geavanceerd. is al een tijdje geleden voor me.
Pagina: 1