UPDATE: Nadat ik een wit scherm kreeg en na nog eens 5 of 6 keer opnieuw opstarten, kon ik met de knoppen op de ACHTERKANT van m'n afstandsbediening alsnog de ToS weigeren. De TV kan weer gebruikt worden dus en nu helemaal zonder smart-functies.
Helaas kan ik mijn eigen vraag niet als beantwoord selecteren.
Ik zette vanavond mijn TV aan, waar opeens een scherm naar voren kwam met de nieuwe Terms of Service voor mei 2018. Ik wilde ze weigeren (ik gebruik het smartgedeelte niet), maar dat lukte niet.
Ik scrollde naar beneden en wilde weigeren, maar dat lukte niet. Ik wachtte 5 minuten en wilde weigeren, maar ook DAT lukte niet.
Daarna maar gekozen om te accepteren, gezien ze duidelijk niet wensten dat ik weigerde, maar zelfs dat lukte niet, ook niet na scrollen en wachten. Nu zoek ik mensen die tips hebben om hier doorheen te komen, want mijn TV is totaal onbruikbaar nu...

Model: 48PFS8109/12 (volgens mij een 2016 model, als ik het juist heb)
Ik heb al geprobeerd:
- Naar beneden scrollen.
- 5 minuten wachten (in de hoop dat ze een "leestijd" hadden ingesteld)
- Accepteren ipv weigeren
- Meerdere keren uit en aangezet, maar het scherm blijft tevoorschijn komen.
Helaas kan ik mijn eigen vraag niet als beantwoord selecteren.
Ik zette vanavond mijn TV aan, waar opeens een scherm naar voren kwam met de nieuwe Terms of Service voor mei 2018. Ik wilde ze weigeren (ik gebruik het smartgedeelte niet), maar dat lukte niet.
Ik scrollde naar beneden en wilde weigeren, maar dat lukte niet. Ik wachtte 5 minuten en wilde weigeren, maar ook DAT lukte niet.
Daarna maar gekozen om te accepteren, gezien ze duidelijk niet wensten dat ik weigerde, maar zelfs dat lukte niet, ook niet na scrollen en wachten. Nu zoek ik mensen die tips hebben om hier doorheen te komen, want mijn TV is totaal onbruikbaar nu...

Model: 48PFS8109/12 (volgens mij een 2016 model, als ik het juist heb)
Ik heb al geprobeerd:
- Naar beneden scrollen.
- 5 minuten wachten (in de hoop dat ze een "leestijd" hadden ingesteld)
- Accepteren ipv weigeren
- Meerdere keren uit en aangezet, maar het scherm blijft tevoorschijn komen.
[ Voor 19% gewijzigd door RVervuurt op 03-07-2018 22:55 . Reden: Afbeelding was kapot ]