Ik heb een hele tijd geleden een pc overgenomen van een familielid die het nog steeds prima doet (de pc bedoel ik dan
). Nieuwe games worden nu echter wel steeds lastiger, omdat het wat verouderd is. Ik dacht eraan om allereerst een nieuwe videokaart erin te zetten, maar ik vroeg mij af of ik niet beter ook de rest daarbij kan vervangen om te voorkomen dat dit een bottleneck wordt. Is er een mogelijkheid om dit in stappen te upgraden?
CPU = Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU geklokt op 3.80Ghz met GELID Tranquillo rev2 cooler
GPU = MSI GTX 680 twin frozr III
RAM = Kingston 16 GB DDR3 800.7Mhz
Moederbord = Gigabyte GA-Z77M-D3H
Voeding = Corsair TX650
SSD = Samsung 128gb
HDD = 2 TB
OS = Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Ik zoek een?
Ik was sowieso van plan om Windows 7 te migreren naar een nieuwe SSD aangezien deze vol begint te raken en wel een clean install kan gebruiken en daarnaast wou ik een GTX 1070 erin zetten. Wellicht nieuwe CPU of betere koeling voor overklokken? Nieuwe voeding nodig voor nieuwe GPU?
Wat is je budget?
Rond de 500 (exclusief de GTX 1070) of anders in twee stappen voor iets meer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil graag weer nieuwe games, zoals BF5 of Red Dead Redemption 2 gaan spelen. Maximum settings hoeft niet, maar wel vrij hoge settings met 60fps
CPU = Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU geklokt op 3.80Ghz met GELID Tranquillo rev2 cooler
GPU = MSI GTX 680 twin frozr III
RAM = Kingston 16 GB DDR3 800.7Mhz
Moederbord = Gigabyte GA-Z77M-D3H
Voeding = Corsair TX650
SSD = Samsung 128gb
HDD = 2 TB
OS = Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Ik zoek een?
Ik was sowieso van plan om Windows 7 te migreren naar een nieuwe SSD aangezien deze vol begint te raken en wel een clean install kan gebruiken en daarnaast wou ik een GTX 1070 erin zetten. Wellicht nieuwe CPU of betere koeling voor overklokken? Nieuwe voeding nodig voor nieuwe GPU?
Wat is je budget?
Rond de 500 (exclusief de GTX 1070) of anders in twee stappen voor iets meer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil graag weer nieuwe games, zoals BF5 of Red Dead Redemption 2 gaan spelen. Maximum settings hoeft niet, maar wel vrij hoge settings met 60fps