https://imgur.com/a/fhhHv8dIk heb een TomTom Go50, en ik wilde deze weer eens voorzien van een nieuwe kaart nu de vakantie weer in zicht komt. MyDrive geeft aan dat de nieuwe kaart niet op mijn sd-kaart past, en geeft tegelijk een mogelijkheid om een kleinere versie te kiezen waar minder gebouwen op staan (schijnbaar zijn bepaalde gebouwen in 3D beschikbaar intussen).
Als ik dan echter ga kijken naar de opties, dan vind ik de grootes die vermeld zijn erg vreemd, en ik vertrouw het eigenlijk dus ook niet zo. Ik heb het keuzemenu even ge-screenshot (in 3 delen in verband met verticaal scrollen). Als je hier naar kijkt, dan zie je allerlei varianten van de Europa-kaart, met daarbij gebouwen in verschillende regio's. Helemaal onderaan staat ook een kaart van Europa zonder gebouwen, en wat schetst mijn verbazing: deze is maar liefst 520MB groter dan de grootste kaart met gebouwen.
Weet iemand hoe dit zit? Klopt dit wel?
Als ik dan echter ga kijken naar de opties, dan vind ik de grootes die vermeld zijn erg vreemd, en ik vertrouw het eigenlijk dus ook niet zo. Ik heb het keuzemenu even ge-screenshot (in 3 delen in verband met verticaal scrollen). Als je hier naar kijkt, dan zie je allerlei varianten van de Europa-kaart, met daarbij gebouwen in verschillende regio's. Helemaal onderaan staat ook een kaart van Europa zonder gebouwen, en wat schetst mijn verbazing: deze is maar liefst 520MB groter dan de grootste kaart met gebouwen.
Weet iemand hoe dit zit? Klopt dit wel?
[Voor 5% gewijzigd door Kroesss op 08-07-2018 13:57. Reden: screenshot was onleesbaar, nu een leesbare versie]