Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond

Sinds een aantal dagen werkt mijn huawei p9 niet meer goed.
Om het scherm aan te krijgen of telefoon uit te zetten heb je het kleine knopje aan de zijkant nodig.
Echter als ik nu dit knopje indruk, dit is nodig om op het vergrendelingsscherm te komen, gaat het scherm heel kort aan en dan direct weer uit.
Dit in een fractie van een seconde waardoor je verder niets kan..

Ik heb al van alles geprobeerd, helderheid hoog en laag, auto helderheid uit, opnieuw opstarten, tik op geven en zelfs vandaag terug naar fabrieksinstellingen... alleen niets helpt..

Zijn er meer mensen bekend hiermee en weet iemand misschien een oplossing?
Want zo kan de telefoon niet gebruikt worden..

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Gaat het scherm ook niet aan als je de lader aansluit? Of geeft deze hetzelfde effect?
In het eerste geval zou ik denken aan een defecte power button. In het tweede geval krab ik nog even achter de oren :)

Kun je wel gebeld worden met op de telefoon? Of krijg je niet eens de kans om je sim te unlocken?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan krijg je dezelfde reactie als wanneer hij aan staat.
Opstarten, opladen of gewoon gebruiken maakt geen verschil..
Heel af en toe werkt het wel en kan ik de telefoon gebruiken maar dan valt de helderheid / scherm weer volledig weg
Dus unlocken sim en bellen kan als ik mazzel heb 😉
Maar het lijkt alsof de helderheid compleet weg valt nog donkerder dan de donkerste stand die je handmatig in kan stellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Zie je dus nog wel beeld maar dan dus zonder backlight?

Heb je nog garantie? ;)

Check ook de proximity-meter even. Die zit waarschijnlijk ergens in de bovenste bezel, naast de speaker en de cam. Heb je daar misschien iets overheen geplakt?

[ Voor 62% gewijzigd door Room42 op 03-07-2018 23:29 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zie heeeeeel vaag nog een beetje beeld maar verder niet.

Aangeschaft met abonnement, kan een nieuwe telefoon aanschaffen in November dus als ik geen garantie heb vind ik het zonde van het geld ;-)

Ik zal dit straks thuis even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Room42

Er is op mijn telefoon aan de buitenkant niets ergens iets overheen geplakt...
Heb de telefoon ook al uit het hoesje gehaald maar dit maakt helaas geen verschil..
Pagina: 1