welke webcam voor gezichtsherkenning

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:24
Goedendag tweakers,

op de playstation hebben wij een camera die zorg voor gezichtsherkenning. Ik vond dat zo handig dat ik op "onderzoek" ging of dit ook kon op mn pc (windows 10). En kwam toen bij windows-hello terecht.

Maar toen kwam ik er achter dat je hiervoor een speciale webcam voor nodig hebt.

en na even wat google werk verbaasde mij dat er vrij-weinig webcams zijn (in betaalbare klasse) die windows-hello ondersteund.

mijn vraag is werkt windows-hello wel goed en welke webcams zijn hiervoor aan te raden ?

alvast bedankt

Alle reacties

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jboy1991 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:48:
en na even wat google werk verbaasde mij dat er vrij-weinig webcams zijn (in betaalbare klasse) die windows-hello ondersteund.
Wat noem je een betaalbare klasse?

Deze kost bijvoorbeeld maar 69,40 (inclusief verzendkosten): https://www.amazon.de/gp/...smid=A2TH2JMBZZVSOH&psc=1

Ik heb zelf een Surface Pro, daar zit een IR webcam ingebouwd, maar dat werkt perfect met Windows Hello, ook als ik me niet geschoren heb of in slechte licht omstandigheden.

[ Voor 17% gewijzigd door barber op 03-07-2018 18:23 ]

• Jboy1991
barber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:22:
[...]

Wat noem je een betaalbare klasse?

Deze kost bijvoorbeeld maar 69,40 (inclusief verzendkosten): https://www.amazon.de/gp/...smid=A2TH2JMBZZVSOH&psc=1
die kwam ik inderdaad tegen, jammer genoeg vond ik geen online shop die deze verkoopt. En betaalbaar noem ik max 100 euro.

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jboy1991 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:23:
[...]

die kwam ik inderdaad tegen, jammer genoeg vond ik geen online shop die deze verkoopt. En betaalbaar noem ik max 100 euro.
Maar dat is een link naar een online shop die gratis en redelijk snel verstuurd naar NL 8)7

• Jboy1991
barber schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:24:
[...]

Maar dat is een link naar een online shop die gratis en redelijk snel verstuurd naar NL 8)7
Goed punt, maar ben zelf niet bekend met amazon haha. Las helaas in een review, dat de kwaliteit van de camera (voor skype etc) tegenvalt maar voor gezichtsherkenning perfect is (best jammer zoek iets dat beide goed kan)

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-12 22:01
Jboy1991 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:27:
[...]

Goed punt, maar ben zelf niet bekend met amazon haha. Las helaas in een review, dat de kwaliteit van de camera (voor skype etc) tegenvalt maar voor gezichtsherkenning perfect is (best jammer zoek iets dat beide goed kan)
Is dat één review of vinden meerdere mensen dat? Vergeet niet dat een review het perspectief van één persoon is, daarom zoveel mogelijk lezen.
Daarnaast is het makkelijker om iets negatiefs te bedenken dan iets positiefs ;)

Edit: nog nooit van Amazon gehoord ..? :?

[ Voor 3% gewijzigd door CuBras op 03-07-2018 18:32 ]

• Jboy1991
CuBras schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:31:
[...]

Is dat één review of vinden meerdere mensen dat? Vergeet niet dat een review het perspectief van één persoon is, daarom zoveel mogelijk lezen.
Daarnaast is het makkelijker om iets negatiefs te bedenken dan iets positiefs ;)

Edit: nog nooit van Amazon gehoord ..? :?
natuurlijk wel van gehoord. alleen nooit gebruikt (ben niet zo van de buitenlandse webshops :P).

En ik zie inderdaad meerdere reviews dat de kwaliteit niet echt geweldig.
Pagina: 1