GeForce 2

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 15:47
Heeft er iemand de nieuwe Geforce 2 kaarten al ergens gezien?

Of de Voodoo 5500 ? Ik zit te springen om een nieuwe videokaart. Maar het valt me moeilijk te wachten.

Verwijderd

V5 5.5k is afgelopen donderdag EINDELIJK in productie gegaan, die gasten zijn nog wel ff bezig met kluschen :)
Gforce II is in america al verkrijgbaar, maar heb em in NL nog niet gezien. check twekakers pricewatch ff.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Ik kan maar 1 ding zeggen Alwinus, je bent GEK als je nu een GeForce2 of Voodoo5 zou kopen. Je betaald veel te veel voor wat je ervoor krijgt. ALs je echt een nieuwe videokaart nodig hebt zou ik gewoon een GeForce DDR kopen. Er is al in verschillende reviews aangetoont dat het verschil tussen een GeForce DDR en een GeForce2 DDR veel te klein is om het prijsverschil te rechtvaardigen...

• alwinus
Ik krijg het vergoed, dus de prijs doet er niet zo toe (tot fl 825,- , lekker zo'n luxe positie ;) ). Maar ja je wordt al weken lekker gemaakt met de niewste reviews en niemand heeft hem nog in zijn klauwen gehad.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

de asus v7700 staat een aantal x in de prijswatch, dus bel die zaken ff.

• Martijn
Ik denk niet dat je veel kans hebt dat je de Asus al tegenkomt. Misschien kun je de Elsa wel al krijgen bij onze Oosterburen of zo...

Verwijderd

Beste mensen,

Morgen krijgen wij (99% zeker) 10 Asus V7700's binnen. (Computerland Haarlem).

Morgenavond stop ik deze in mijn pc en laat het u weten.

Verwijderd

Martijn, Ok, die kaarten zijn erg duur.
maar sommige mensen moeten upgraden. als je een tnt2 of gforce1 hebt, is het idd wat onnodig. in andere gevallen, v1, v2, tnt1, v3, is het best te doen , om up te graden, ALS, en ik herlaal ALS je de pieken hebt.

• Martijn
Ja, als je hem cadeau krijgt of echt desperate bent over wat je met je geld moet doen, dan is het leuk om er een te kopen... :)

D.A.R.R.Y.L., ik wist niet dat die nu al verkrijgbaar waren...

• alwinus
Nou steeds meer zaken zetten ze op de prijslijst. Deze week zou die toch al leverbaar moeten zijn. Keep on searching en als iemand 'em heeft. Laat even weten of die lekker werkt.

• alwinus
Nou D.A.R.R.Y.L. lopen ze lekker? Of is die ene procent waarheid geworden en zijn ze niet geleverd?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Past dat wel 10 kaarten in 1 agp slot >:) ?

• alwinus
gewoon heel hard proppen

Verwijderd

Ik heb een aantal zaken afgebeld (Accell, Wouters-IT ect zie pricewatch) en de eerste kaarten zullen volgende week binnenkomen :)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
bij mij hier (norrod Groningen) kun je de asus al krijgen voor 799,- pietermannen. staat trouwens ook bij pricewatch (de goedkoopste)

Verwijderd

Zodra iemand hier V5 5.5K binnen krijgt/gaat krijgen. Post dat even!!! rijd ik GELIJK langs om em te halen. nou ja, mocht ik em al niet ergens besteld hebben natuurlijk :)

Banshax (edited 18-05-2000).]

• alwinus
Kijk inderdaad, dat had ik bij Norrod ook al gezien en 799,- wordt al eeen zeer interessante prijs. Life is good, money moet rollen

Verwijderd

Heb hem nu zelf al draaien 7008 3dmark2000 punten
Er gaan er 7 stuks naar de Beurs in Utrecht van het weekend.

• alwinus
Dat is mooi. Dan neem ik er meteen eentje mee.
:)

Verwijderd

=D A R R Y L=
hoe krijg jij zoveel 3d mark 2000 punten? op welke resolutie meet jij dan?

Verwijderd

Hoe bevalt tie DARRYL?

Verwijderd

1024x768x16bit
(Standaard dus)
Athlon 700@875 met een Geforce 2 Asus 7700
core@245 en mem@380
Kan ook op 250 en 410 zonder glitches!!!!!!!

Hij is retegoed

Verwijderd

DA WEL, MAAR OOK INSAN DUUR

Verwijderd

Heee darryl, zit jij een beetje te stoer te doen met mijn 3dmark score :)

Verwijderd

I love you to Squirreltje van me

• smokey
insane duur? ik vind de geforce 2 helemaal niet duur. het mag dan wel niet weer een revolutie zijn met de geforce 2. maar dat zie je ook aan de prijs. hijs maar 200 duurder dan de gforce ddr. en de tnt2 is weer 200 goedkoper dan de ddr. en de tnt is weer 200 goedkoper. zo dien je toch alle segmenten van de markt. je kan er wel op rekenen dat die v5 5500 duurder gaat worden dan 800,- meer 1000,- om nog maar niet te praten over de v5 6000.

Verwijderd

De V5 5500 staat hier en daar al voor ruim 7 meier te koop, dus dat valt wel mee, tis die dollar die de boel weer scheef trekt.
De v5 6000 zal niet echt goedkoop worden, maar waar blijft dat ding, ook helemaal nog geen benches gezien.

Verwijderd

DARRYL, heb je Pixel Shadering al in actie gezien?

• smokey
ok voodoo 5500 7 meier. hoe zit het trouwens met die voodoo 4 4500 is die een beetje goed?

Verwijderd

Nee nog niet edward, is er al een NVidia demo dan???

• Martijn
Die Voodoo4 is bagger, die presteert ongeveer altijd slechter als een GeForce SDR...

Verwijderd

Niet dat ik weet, maar ik dacht dat er een demo van Evolva bij de kaarten werd geleverd, die pixel shadering ondersteunde.
Anyway Evolva is goud dus dat zal ook wel niet lang meer duren, de screenies die ik ervan gezien heb zijn in ieder geval heel vet en kan de concurrentie aan met Matrox's bumpmapping :)

Verwijderd

De Geforce 2 ondersteunt ook EMBM van de Matrox G400!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Leuk hoor EMBM, maar het wordt, netzoals veel andere zaken op de GF2 nog niet/erg sporadisch ondersteund.

De GF2 is gewoon niet veel meer dan een opgewaardeerde GF1. en een stuk duurder.

FSAA is even belangrijker. en wordt door de GF2 bahaha, nou ja. dat weet je zelf ook.

Ik wacht liever nog even. trouwens, 1000,- voor een videokaart. je moet het maar willen uitgeven.

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

Ik denk dat ik in dit geval een kaartje oversla.

Tot nu toe lag ik maandagmorgen voor de winkel om een nieuw uitgekomen klaart te halen, maar deze abnormaal hoge prijs voor de (tegenvallende ) prestaties -met name de bottleneck vindt ik erg kwalijk- maken dit geen kaart voor Ome ijzer7.

Ik denk dat ik een tijdje wacht. Ik las hier ooit eens ergens: "Koop om de kaart je nieuwe videoplank (b.v. viper 330 - tnt - geforce)". Nu de kaart 1000,- pieken gaat kosten is dat helemaal de vuistregel.

Het is toch belachelijk, als een videokaart méér gaat kosten dan een CPU of zo?!

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Pagina: 1