Toon posts:

Is de bose solo 5 een goede upgrade?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo allemaal, ik ben op het moment in bezit van een phillips 5.1 surroundset (philips HTS3538/12).

Nu kan ik een Bose solo 5 krijgen voor 80 euro, zou dit een goede upgrade zijn of zou het geluid niet echt merkbaar beter zijn? Het surround gedeelte maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
Waarom zou je deze ruil willen doen dan? Puur voor beter geluid? In dat geval zou ik eens gaan luisteren, ofwel bij degene waarvan je die soundbar kunt krijgen ofwel in een winkel of zo. Bepaal zelf of je er blij van wordt.

Ik ken beide setjes niet dus kan er inhoudelijk weinig over zeggen. Behalve natuurlijk dat je soundbars over het algemeen niet koopt voor het geluid, maar voor het uiterlijk. Als je al een geluidsset hebt kan ik me niet voorstellen dat je er (geluidstechnisch) op vooruit gaat door 'm in te ruilen voor een soundbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:56
zou dit een goede upgrade zijn of zou het geluid niet echt merkbaar beter zijn?
Ik ken de Philips surround set niet, en ik ken de Bose soundbar ook niet. Maar als ik mijn algemene kwaliteitsindruk van surroundsets en soundbars in beschouwing neem: heb je ook bedacht dat de kwaliteit van de Bose soundbar minder zou kunnen zijn dan de kwaliteit van de Philips surroundset?

Dus voordat je iets koopt, zou ik toch zeker gaan luisteren!

Maar het belangrijkste wat je je af zou moeten vragen: welke eisen stel je aan het geluid, waarvoor ga je 'm gebruiken?