Een apart pagina als productpagina toekennen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentmdr
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-05-2021
Hallo allemaal,

ik ben voor een webshop met WooCommerce bezig en ik vond de template van de standaard product pagina niet mooi genoeg. Ik heb zelf voor elk product een nieuwe pagina aangemaakt (zijn er niet zo veel) vanaf waar de artikelen in de winkelwagen worden geplaatst. So far so good. Nu is het echter zo dat als je de winkelwagen opent en je klikt op het betreffende product dan gaat die link dus niet naar de pagina die ik gemaakt heb maar naar de standaard product-pagina van WooCommerce. Ik wil eigenlijk dat deze doorlinkt naar de pagina die ik zelf gemaakt hebt.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: Wordpress 4.9.6 / WooCommerce 3.4.2
...

Ik heb we info gevonden over hoe de standaard template aan te passen maar dat is niet wat ik wil. Veel gegoogled naar mijn oplossing maar helaas nog geen info. Ik hoop dat hier iemand er meer van af weet!

Thanks alvast in elk geval :)
...

Beste antwoord (via vincentmdr op 04-07-2018 17:14)

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:25
Quick and dirty: Je kunt een trucje doen door de url te herleiden naar je gewenste bestemming met .htaccess

[ Voor 8% gewijzigd door dylan_ op 03-07-2018 15:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Waarom is het aanpassen van de standaard template niet wat je wilt? Dan creëer je toch het gewenste gedrag dat elke pagina jouw productpagina is?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Quick and dirty: Je kunt een trucje doen door de url te herleiden naar je gewenste bestemming met .htaccess

[ Voor 8% gewijzigd door dylan_ op 03-07-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
vincentmdr schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:52:
ik vond de template van de standaard product pagina niet mooi genoeg. Ik heb zelf voor elk product een nieuwe pagina aangemaakt
Logisch dat dat niet werkt. Je moet de template aanpassen, niet pagina's in elkaar frutten.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentmdr
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-05-2021
@Stoelpoot, omdat ik de pagina's reeds gemaakt heb en eigenlijk dubbel werk wil uitsparen.

@dylan_ thanks zal hier even induiken!

@DJMaze bedankt voor je conclusie maar die had ik zelf ook ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
vincentmdr schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:45:
@Stoelpoot, omdat ik de pagina's reeds gemaakt heb en eigenlijk dubbel werk wil uitsparen.

@dylan_ thanks zal hier even induiken!

@DJMaze bedankt voor je conclusie maar die had ik zelf ook ja..
Cool laat maar weten of het is gelukt :)
Pagina: 1