Hi!
Enige tijd heb ik deze computer, maar begon me toch af te vragen of mijn computer niet te warm word. Ik had al wat informatie gezien over airflows en volgens mij zijn de ventilatoren in mijn computer verkeerd geplaatst (of moet ik een extra fan er bij kopen).
Misschien zal de meting niet super accuraat zijn met het weer op dit moment (26 graden buiten).
Tijdens een potje overwatch gaat de temperatuur bijvoorbeeld richting de 70 graden, (wel met msi afterburner). Het zelfde geld voor 3D renders in octane (een GPU based render systeem)
Wat extra info:
Layout van de ventilatoren, de zwarte balken geven aan waar de stickers op de ventilatoren staan:

De computer heeft de volgende componenten:
Corsair carbide 400cc window zwart
Crucial mx300 525gb
Western Digital blue 1 tb
MSI Z270 gaming pro carbon
ECGA SuperNOVA 850 g2 850W
Scythe Mugen 5
Corsair Vengance LPX DDR4 3000 16 g (2x)
Inter Core i7 7700k
MSI Geforece gtx 1070 quick silver OC 8gb GDDR5
Heb met het programma open hardware monitor gekeken en zie nog de volgende data:
GPU Core max 73 graden
Fans max 1830RPM
Alvast bedankt
Vriendelijke groeten,
DeTweedeKreeft
Enige tijd heb ik deze computer, maar begon me toch af te vragen of mijn computer niet te warm word. Ik had al wat informatie gezien over airflows en volgens mij zijn de ventilatoren in mijn computer verkeerd geplaatst (of moet ik een extra fan er bij kopen).
Misschien zal de meting niet super accuraat zijn met het weer op dit moment (26 graden buiten).
Tijdens een potje overwatch gaat de temperatuur bijvoorbeeld richting de 70 graden, (wel met msi afterburner). Het zelfde geld voor 3D renders in octane (een GPU based render systeem)
Wat extra info:
Layout van de ventilatoren, de zwarte balken geven aan waar de stickers op de ventilatoren staan:
De computer heeft de volgende componenten:
Corsair carbide 400cc window zwart
Crucial mx300 525gb
Western Digital blue 1 tb
MSI Z270 gaming pro carbon
ECGA SuperNOVA 850 g2 850W
Scythe Mugen 5
Corsair Vengance LPX DDR4 3000 16 g (2x)
Inter Core i7 7700k
MSI Geforece gtx 1070 quick silver OC 8gb GDDR5
Heb met het programma open hardware monitor gekeken en zie nog de volgende data:
GPU Core max 73 graden
Fans max 1830RPM
Alvast bedankt
Vriendelijke groeten,
DeTweedeKreeft